X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną INVIMED POZNAŃ
Odpowiedz

INVIMED POZNAŃ

Oceń ten wątek:
  • dobuska Autorytet
    Postów: 7840 10274

    Wysłany: 10 marca 2021, 20:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosiaczek:* wrote:
    Cześć dziewczyny, wy tu podobno wszystko wiecie :) jestem nowa w temacie i bardzo przyda mi się wasze wsparcie. Podczytuję forum od czasu do czasu, ale nie miałam do tej pory odwagi nic napisać 🤣 Staramy się 14 miesięcy, od razu po ślubie chcieliśmy mieć dziecko, no ale czas mija i nic. Na początku nie było ciśnienia, później próbowałam testów owulacyjnych i zaczęłam coraz bardziej się nakręca. Wiecie, takie poczucie, że tym bardziej chcę, im bardziej nie mogę... Poszłam do gina, jak to się nazywa " zwykłego" który mi mówił kiedy mam owulacje i ze to dziś musimy działać, pokrywało sie to tylko z tym, co wychodziło na testach, ale niestety nic to nie dawało.
    Dziś postanowiłam poradzić się Was bo myślę o wizycie w invimedzie w Poznaniu ale nie wiem jak się za to zabrać, do jakiego lekarza udać. A może jeszcze spróbować czegoś przed wizytą w klinice?
    Koniecznie zacznijcie się badać razem. Niech Twój partner nie czeka aż zrobisz sobie wszystkie badania, bo szkoda czasu (i może nawet pieniędzy).
    Zresztą bez badania nasienia doktor w klinice nie za wiele z Tobą porozmawia.
    Pierwszą wizytę niepłodnosciową w klinice i tak odbywacie razem.:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 marca 2021, 20:42

  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7921 11235

    Wysłany: 10 marca 2021, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lukaszkowa wrote:
    Monia jednak Cie zostawili :(
    Ale jak szyjka taka to super!! Pewnie troszke ulga :)
    Mam nadzieję, że wszystkie badania będą ok i mnie szybko wypuszczą. Smutno tak bez męża

    qdkk2n0amiu7a1g7.png
    _____________________
    Kwiecień '21 jestem mamą!!! ♥️