IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
Mimbla... Musisz zaufać lekarzowi , a może stanie się cud.Gameta Rzgów
III procedury ivf. (4 mrozaczki)
4 Crio 29.02.15 2x4cc - 7dpt - betaHcg 109.6, 9dpt - 273,6 11dpt- 603,2, 14dpt - 1897
08.09.2016r. - narodziły się moje skarby w 30t+0d.
Leoś 1580g i Laura 1420g. -
No właśnie problem w tym że ja wiem że cudu nie będzie, a tymczasem prolutex już wychodzi mi uszami, od duphastonu aż mdli.
Anatolka, mój gin nie widzi takich wskazań, wahałam się czy robić sama kariotypy, w końcu to olałam - myślałam że jak wyhoduję kupę jajek to na mur beton będzie więcej zarodków... ich mała ilość (2 blasty.. a dojrzałych jaj 16 z 18 w sumie) była rozczarowaniem number One.
Do Leszczyńskiego mogłabym się wbić na histeroskopię bo pracuje tam bliska mi osoba no ale, żaden znany mi gin nie widział do tego wskazań ponieważ - dochodzi do zagnieżdżania. Ja nie znam się na medycynie lepiej od gina, żeby podpowiadać diagnostykę.. Jaki jest dowód/ argumenty że "coś utrudnia rozwój zarodka" a nie - "zarodek sam przestaje się rozwijać" ?
może jak w poniedziałek beta opadnie to on zmieni ton, nie mam pojęcia. -
pinezka wrote:Agnesita, ile dni po odstawieniu luteiny dostałaś @?
I przypomnij mi ile masz mrożaków?
Jaką dawkę estrofemu bierzesz?
To czekamy razem
Ja to wczoraj cały wieczór wyłam jakby mi ktoś umarł...
Pinezka bardzo mi przykro. Miałam nadzieje, że wśród osób, które miały punkcję w Prima aprilis chociaż Tobie się uda.
mnie został jeden zarodek zamrożony. Od jutra zaczynam estrofen 3x2 tab 2mg. Do tego Medrol i za kilka dni Viagre w globulkach.
Obustronna niedrożność, endometrioza, PCOS, teratozoospermia
01.04.2015 - I IVF punkcja 03.04.2015 transfer 4A06.05.2015 transfer 4BB
18.09.2015 II IVF punkcja 10.11.2015 transfer 2x 4AA 7dpt 161,1 9dpt 610,80 13dpt 4442,00 mIU/ml -
Minuśko, transfer był 17-04, 1 blastocysta 5-dniowa podana.