IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
Angela* wrote:Ja dziś mam 2 dpt 2 dniowych bąbelków, wedlug kliniki mam tak robić, ale pewnie skusze sie szybciej
A ilu dniowe mialas zarodki / zarodka ?powodzenia &&&
Angela* lubi tę wiadomość
https://www.maluchy.pl/li-73179.png -
Dziewczynki mam pytanie bo jestem kompletnie zielona w tym temacie,bede robic pierwsze podejscie do ivf i teraz nie wiem kiedy sie umowic na pierwsza wizyte.czy powinnam w 1dc?,a jesli bedzie krotki protokól to czy zdaze zrobic te wszystkie badania ?czy moze lepiej umowic sie w polowie cyklu ? i czy wtedy i tak bede musiala na poczatku cyklu jeszcze raz ?
czarna magia to dla mnietym bardziej ze troche mam tych km do kliniki
poza tym Spokojnych Rodzinnych Swiat :**Angela* lubi tę wiadomość
2017r-IVF-wrzesień-nieudane
2018r-naturalny Cud♥
-
promyczek 39 wrote:Dziewczynki mam pytanie bo jestem kompletnie zielona w tym temacie,bede robic pierwsze podejscie do ivf i teraz nie wiem kiedy sie umowic na pierwsza wizyte.czy powinnam w 1dc?,a jesli bedzie krotki protokól to czy zdaze zrobic te wszystkie badania ?czy moze lepiej umowic sie w polowie cyklu ? i czy wtedy i tak bede musiala na poczatku cyklu jeszcze raz ?
czarna magia to dla mnietym bardziej ze troche mam tych km do kliniki
poza tym Spokojnych Rodzinnych Swiat :**
Witaj , ja umawiając sie pierwszy raz nie patrzylam na dzien cyklu. Tylko żeby nie miec okresu: ) i tak później musialam czekac na wyniki badan i międzyczasie mialam monitoring
A na niektóre wyniki badan czeka sie nawet 3 tygtakże ja patrzylam tak : Im szybciej tym lepiej
Wzajemnie Wesołych Świat!promyczek 39 lubi tę wiadomość
-
promyczek 39 wrote:Angela dziekuje za odp
a czy takie badania jak amh i chlamydia sa zawsze w zestawie bo na nie sie u chyba czeka 2 tygodnie,moze szybciej sobie je zrobic?
Tez robilam w klinice i mialam na następny dzien , ale tez placilam kolo 200 zl ... -
promyczek 39 wrote:Angela dziekuje za odp