X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

IVF

Oceń ten wątek:
  • 78beti Autorytet

Wysłany: 17 kwietnia 2017, 06:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Angela* wrote:
    Ja dziś mam 2 dpt 2 dniowych bąbelków, wedlug kliniki mam tak robić, ale pewnie skusze sie szybciej :)
    A ilu dniowe mialas zarodki / zarodka ?
    Ja tez miałam podanego 2 dniowego zarodka i robiłam betę w 10dpt. W 10 dpt na pewno będzie już cos wiadomo :) powodzenia &&&

Angela* lubi tę wiadomość

https://www.maluchy.pl/li-73179.png
  • promyczek 39 Autorytet

Wysłany: 17 kwietnia 2017, 10:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki mam pytanie bo jestem kompletnie zielona w tym temacie,bede robic pierwsze podejscie do ivf i teraz nie wiem kiedy sie umowic na pierwsza wizyte.czy powinnam w 1dc?,a jesli bedzie krotki protokól to czy zdaze zrobic te wszystkie badania ?czy moze lepiej umowic sie w polowie cyklu ? i czy wtedy i tak bede musiala na poczatku cyklu jeszcze raz ?
    czarna magia to dla mnie :P tym bardziej ze troche mam tych km do kliniki
    poza tym Spokojnych Rodzinnych Swiat :**

2017r-IVF-wrzesień-nieudane
    2018r-naturalny Cud♥
    5b09h371owxjb82f.png
  • Angela* Autorytet

Wysłany: 17 kwietnia 2017, 11:03

Cytuj  /     /  Zgłoś
    78beti wrote:
    Ja tez miałam podanego 2 dniowego zarodka i robiłam betę w 10dpt. W 10 dpt na pewno będzie już cos wiadomo :) powodzenia &&&

A więc zatestuje 10dpt :)

• Angela* Autorytet

Wysłany: 17 kwietnia 2017, 11:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    promyczek 39 wrote:
    Dziewczynki mam pytanie bo jestem kompletnie zielona w tym temacie,bede robic pierwsze podejscie do ivf i teraz nie wiem kiedy sie umowic na pierwsza wizyte.czy powinnam w 1dc?,a jesli bedzie krotki protokól to czy zdaze zrobic te wszystkie badania ?czy moze lepiej umowic sie w polowie cyklu ? i czy wtedy i tak bede musiala na poczatku cyklu jeszcze raz ?
    czarna magia to dla mnie :P tym bardziej ze troche mam tych km do kliniki