IVF
-
WIADOMOŚĆ
-
Witajcie, jestem początkująca w temacie in-vf. Zgłosiłam się do refundacji pod koniec września a teraz czekam na "rozmowę kwalifikacyjną" w katowickiej Provicie. Początkowo umówili mnie na 6.11. ale potem przyśpieszyli na 23.10. - przyszły czwartek.
Oddałam wiec krew do AMH i stresuję się, czy zdązę zbadać FSH, bo obecnie jestem na końcówce cyklu..ech.
U nas czynnik męski jest problemem, żadnych IUI nie przechodziłam - za mało plemników żeby coś z tego wyszło.
Zakładam że jak nas odwalą na tej "rozmowie" to od razu umawiam się do innej kliniki, bo tak jak Fedra pisze, mam podobne odczucia, że w Provicie refundacja graniczy z aktem wielkiej łaski. -
Mam pytnie! Moze juz wczesniej bylo to dyskutowane, ale jakos teraz nie mam sily szukac. Wiec wczoraj dostalam @, jedenasty dzien po transferze. To byla moja pierwsza proba. Nie zalamuje mnie fakt, ze sie nie udalao, ale zalamalo mnie to ze wszystkie moje idealne (wedlug lekarza) embriony przestaly sie rozwijac po dniu 3im. Poniewaz mroza 5o dniowe, wiec nic nie udalo sie zamrozic.
I tu moje pytanie. Jakie badania mozna jeszcze wykonac, zeby sie dowiedziec co jest przyczyna ze zaden nie dotrwal do dnia 5. Genetyczne? Inne? I czy dalsze proby in vitro maja jakis sens?2-e nieudane IUI
10.2014 - IVF nieudane
02.2015 - IVF nieudane
12. 2015- IVF + -
nick nieaktualnyDziewczyny niedawno sama. Stresowalam się czy dostane refundację, a apropos tej refundacji, to łatwiej dostać zapewne w klinice, która dostała większą pulę z rządowej kasy- zapewne będą łatwiej kwalifikowac, żeby wykorzystać pulę, zarobić i na następnym rozdaniu nie dostać mniej przez zbyt mała liczbę przeprowadzonych zabiegów, wiec może warto startować tam, gdzie dostali więcej? Można to spr na necie. Konwalia ma też racje. Co do iui, w klinikach będą chcieli zatrzymać pacjenta i jak mają mała pulę to będą chcieli zatrzymać na komercyjne, brutalne ale prawda
-
nick nieaktualny
Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 października 2014, 18:37