X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

IVF

Oceń ten wątek:
  • ma_pi Autorytet

Wysłany: 21 października 2014, 08:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Duza wyobraź sobie, że Twój przypadek stał się dla mnie inspiracją do dalszego zagłębienia się w temat mojego niepowodzenia.
    Otóż nie jestem lekarzem i nie znam się na całej procedurze tak, jak oni, ale już mam pewne niepokojące podejrzenia, co do sposobu stymulacji.
    U mnie jest problem męski, ja jestem w zasadzie zdrowa, super hormony, bardzo dobre amh, zero problemów "kobiecych" kiedykolwiek, wiek 32 lata. Myślę, że moja dawka gonalu, jak na pierwszą w życiu jakąkolwiek stymulację była trochę za duża - 200 jednostek. W efekcie miałam sporo pęcherzyków, bo 14-15, ale w dniu, w którym musiałam przerwać stymulację, bo estradiol był już wysoki, tylko 3 miały powyżej 18 mm wielkości. Reszta pomiędzy 12-14 mm i mniejsze. Po punkcji dostałam informację, że 9 jajek jest dojrzałych, więc się ucieszyłam, no ale podejrzewam, że z tą dojrzałością faktycznie nie było nie wiadomo jak super. Sam lekarz, który zalecił przerwanie stymulacji powiedział, że o przerwaniu stymulacji zadecydowało nie usg i wielkość pęcherzyków, tylko estradiol.
    Teraz się zastanawiam, jak to przedstawić lekarzowi. On cały czas powtarza, żeby się nie radzić w internecie, bo potem pacjentka przychodzi i głupoty w gabinecie opowiada. Ale z drugiej strony, jeśli będzie chciał zadziałać za drugim razem tak samo, to się nie zgodzę. Mam nadzieję, że wykaże sam inicjatywę jakiejś zmiany...

duza, Beata.D lubią tę wiadomość

• Konwalia Autorytet

Wysłany: 21 października 2014, 09:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sky strasznie mi przykro :( Coś niewyobrazalnego. Najpierw człowiek się cieszy, że się udało... a potem taki cios :(