X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

IVF a Anglii?

Oceń ten wątek:
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 617

    Wysłany: 4 lutego 2019, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sisi na temat ureoplasmy? Roznie piszą, niektóre dostają 2 antybiotyki , niektóre 1, niektóre po pół roku walczą z ta bakteria i sie pozbyć nie mogą :(

    Nie wiem co robic :( juz sie powoli poddaje :(

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14972 18889

    Wysłany: 4 lutego 2019, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    za 1 razem bralam 10 dni ale mi nie pomogl i bralam jeden antybiotyk. Wtedy okazalo sie ze maz tez sie nie wyleczyl do konca wiec musielismy drugi raz przejsc kuracje i juz dluzsza. Za drugim razem bralam 2 antybiotyki jeden prawie 3 tyg a drugi 2 tyg. I wszystko czysto.

    Stiffi nie wiem czy nie lepiej sprawdzic czy wszystko dobrze jest. Ja bym nie podchodzila do crio z bakteria albo jakbym nie byla pewna ze jest ok.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2019, 13:13

    Stiffi, NieJa lubią tę wiadomość

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 617

    Wysłany: 4 lutego 2019, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja bralam 10 dni doxycykline . W takim razie polecę i sprawdze . Bo czuje ze nie pomogło jesli to była przyczyna ze bardzo często chodzę do toalety , to nic sie nie zmieniło po braniu antybiotyku. Ale nie wiem czy bakteria ta powoduje u mnie ta dolegliwość

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2019, 13:28

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14972 18889

    Wysłany: 4 lutego 2019, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Stiffi wrote:
    No ja bralam 10 dni doxycykline . W takim razie polecę i sprawdze . Bo czuje ze nie pomogło jesli to była przyczyna ze bardzo często chodzę do toalety , to nic sie nie zmieniło po braniu antybiotyku. Ale nie wiem czy bakteria ta powoduje u mnie ta dolegliwość

    sprawdz najlepiej. bedziesz spokojniejsza ze jest czysto. A maz tez bral antybiotyk?

    ja nie mialam zadnych objawow ze mam ta bakterie, dopiero na badaniu wyszlo

    A moze zrob posiew moczu? moze cos wyjdzie skoro czujesz jak idziesz do wc

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2019, 13:30

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 617

    Wysłany: 4 lutego 2019, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tylko często chodzę siku, żadnych innych objawów nie mam. Maz tez bral antybiotyk .

    Co u Was słychać Yoselyn i Bella ? :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lutego 2019, 13:36

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
  • olka87 Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 4 lutego 2019, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej. dam znac jakntylko sie cos dowiem. mialam kolejne badania krwi,skierowali mnie do poradni chorob zakaznych. nastepna wizyta 14 lutego,beda mieli juz wyniki.

  • NieJa Autorytet
    Postów: 449 196

    Wysłany: 11 lutego 2019, 01:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn, wizytę w Provicie mam kwietniu i wtedy pewnie zrobimy resztę badań immuno.
    Mam nadzieję na crio w sierpniu.

    Jak się czujesz? Jak ciąża? Pewnie Ci służy i wyglądasz kwitnąco ;-)
    Dbaj o Was <3

    Stiffi lubi tę wiadomość

    26.12.2013- ciąża naturalna [*] 13 tc
    Lipiec 2015 - Niedoczynność tarczycy (lekka)
    Październik - Laparoskopia + Histeroskopia (niewielkie ogniska endometriozy)
    Luty 2017 - HSG (pełna drożność)
    19.08.2017 - 1sze ICSI (ciąża biochemiczna)
    18.12.2017- Endo scratch
    12.01.2018- Kriotransfer ❄️❄️ :-(
    08.06.2018-histeroskopia + hegarowanie szyjki m
    18.07.2018-Kriotransfer :-(
    13.11.2018- PICSI 8A :-(
    04.09.2020- Kriotransfer :-(
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4180 5570

    Wysłany: 8 maja 2019, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pilnie odkupie Cyclogest. Jesli ktoras z Was ma na zbyciu, to prosze o kontakt.

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    17 cs <3 2.11.2019
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] 5.9.2023 - 5tc [*] <3 <3 <3

    45 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2019, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam do oddania Utrogestan 200, problem w tym ze jest wazny tylko do sierpnia wiec przez tylko niecale dwa tygodnie jeszcze. Mimo wszystko jesli ktos potrzebuje i ratuje go nawet to, to wysle First Class w poniedzialak albo moze ktos jest w stanie odebrac osobiscie to prosze piszcie na priv.

    Kurcze She Wolf przegapilam Twoja prosbe, szkoda :/ Mam nadzieje, ze znalazlas!
    Dopiero zrobilam porzadny przeglad w szafkach i znalazlam.

    Pozdrawiam i gratuluje wszystkim zaciazonym i tym juz trzymajacym bobaski w ramionach. A za starajace sie trzymam mocno kciuki.
    Ja postanowilam powalczyc o rodzenstwo ;)

  • maruda34 Autorytet
    Postów: 486 153

    Wysłany: 26 lipca 2019, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny. Mam pytanie czy ktoras z was robi, robila ivf w Polsce i zalatwiala forme S1 do ZUS zeby miec refundowane leki???

  • sisi Autorytet
    Postów: 4095 3857

    Wysłany: 8 października 2019, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam zalegającą Bemfolę, ovitrelle i cetrodite po ivf które nie doszło do skutku. Sprzedam za połowę ceny. Leki cały czas w lodówce i rachunki też posiadam jak coś.

    20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
    19/02/2021 Anielka 2860
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 14972 18889

    Wysłany: 23 grudnia 2019, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny :)

    Oby w nowym Roku spelnily sie wasze Wszystkie marzenia! Te duze i te maleńkie!

    1adc162f185b.jpg

    Wszystkiego dobrego :)

    Mój pierwszy cud - kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Mój drugi cud - kochany Juluś♥️♥️♥️

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Cherry78 Autorytet
    Postów: 2579 3872

    Wysłany: 6 maja 2020, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zagląda tutaj ktoś jeszcze ? 🤗

    Wiek 44l.
    Kriobank, długi protokół
    AMH 0.59
    FSH 8.6
    Kir AA

    Transfer No 7
    Warszawa - Bocian

    23.3.2021 ET 4aa 🥰
    Beta
    7dpt - 61,6
    9dpt - 140,6
    11dpt - 406,8
    15dpt - 3482
    24dpt - pięknie bijące ❤️
    7w1d - 1,02 cm maleństwa 🥰
    1.12 Tygrysek ❤️

    22.11.2022FET 4aa
    7dpt beta 96.9
    13dpt beta 1632
    27dpt jest ❤️
    23.06.23 2.3 kg 🫶🏻
    16.07.2023 synek jest z mami ❤️

    46l. 😅

    event.png
  • Toonney Autorytet
    Postów: 1435 1020

    Wysłany: 16 lutego 2021, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :) dawno sie nie odzywalam za co Was ogromnie przepraszam ale macierzynstwo mnie pochlonelo :) teraz jeszcze wrocilam do pracy by moc odkladac na IVF zebysmy mogli starac sie o rodznstwo dla malej :) wiec pewnie za rok moze 1,5 znow czeka mnie caly ten proces od poczatku :)

    lMkbp1.png
    cv0ep1.png

  • misska Autorytet
    Postów: 344 199

    Wysłany: 18 kwietnia 2022, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, będę podchodzić do in vitro na nhs i fajnie by było porozmawiać z doświadczonymi kobietkami i tymi w trakcie procedury 😄 jeśli jesteście chętne to z ciekawością poczytam o waszych historiach i napewno mi bedzie łatwiej przez to wszystko przejść w miłym towarzystwie 😊

    preg.png

    Starania od Sierpień'20

    👩🏻28
    PCOS, hormony w normie, jajowody drożne, 3 cykle Clo, 3 cykle Letrozole, suple

    👨🏻‍🦲31
    Morfologia 0%, suple, antydepresanty, leki na nadciśnienie

    IVF 🤞
    ° Listopad'22 start stymulacji
    ° 16/11/22 punkcja, 6 śnieżynek ❄️
    ° 04/04/23 transfer 5aa
    ° 5dpt - ⏸️
    ° 7dpt - beta 121
    ° 29dpt - ❤️
    ° 20w6d - 359g 28cm💙

    "Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą!" 🏅

    "Pozwól, aby w Twoim życiu zdarzały się cuda" 💫
  • calistas1 Koleżanka
    Postów: 264 5

    Wysłany: 26 kwietnia 2022, 23:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry Dziewczyny,
    przygotowuję pracę badawczą w dziedzinie Psychologii. W badaniach skupiam się na tym, co wpływa na kondycję emocjonalną kobiet przystępujących do procedury in vitro, aby ustalić jak najbardziej efektywnie wspierać emocjonalnie grupę kobiet leczących się z powodu niepłodności. Twój udział w badaniu jest bardzo cenny, zarówno z perspektywy badawczej, jak i tej praktycznej. Dzięki Twojemu zaangażowaniu dowiem się, jak lepiej pomagać innym ludziom.
    Twoją pomoc w tym badaniu będzie dla mnie bardzo cenna. Dziękuję.

    https://forms.gle/quP93Gt7csuce1HU6

  • Aniaaa Przyjaciółka
    Postów: 70 256

    Wysłany: 2 września 2022, 15:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka, jest tutaj ktoś jeszcze aktywny? 🙂

  • misska Autorytet
    Postów: 344 199

    Wysłany: 20 września 2022, 00:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aniaaa wrote:
    Hejka, jest tutaj ktoś jeszcze aktywny? 🙂
    Hej Aniaaa 🙂 ja właśnie zaczynam procedure. Jak tam u Ciebie ?

    preg.png

    Starania od Sierpień'20

    👩🏻28
    PCOS, hormony w normie, jajowody drożne, 3 cykle Clo, 3 cykle Letrozole, suple

    👨🏻‍🦲31
    Morfologia 0%, suple, antydepresanty, leki na nadciśnienie

    IVF 🤞
    ° Listopad'22 start stymulacji
    ° 16/11/22 punkcja, 6 śnieżynek ❄️
    ° 04/04/23 transfer 5aa
    ° 5dpt - ⏸️
    ° 7dpt - beta 121
    ° 29dpt - ❤️
    ° 20w6d - 359g 28cm💙

    "Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą!" 🏅

    "Pozwól, aby w Twoim życiu zdarzały się cuda" 💫
  • Marlo Koleżanka
    Postów: 77 11

    Wysłany: 20 września 2022, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    misska wrote:
    Cześć dziewczyny, będę podchodzić do in vitro na nhs i fajnie by było porozmawiać z doświadczonymi kobietkami i tymi w trakcie procedury 😄 jeśli jesteście chętne to z ciekawością poczytam o waszych historiach i napewno mi bedzie łatwiej przez to wszystko przejść w miłym towarzystwie 😊

    Ja mialam podchodzic e to tak dlugo trwa, na wizyte u ginekoga trzeba czekac 3 miesiace obled jakis, a Ty gdzie robisz? Co sadzisz o invitro w uk?

  • misska Autorytet
    Postów: 344 199

    Wysłany: 21 września 2022, 00:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem w Wolfson Fertility Centre w Hammersmith Hospital i rzeczywiście długo czekałam aż wszystko ruszy z kopyta (gdzieś w pazdzierniku'21 zaczęliśmy przygodę z gp takze okolo roku to wszystko zajelo) ale doczekałam się, w czwartek mialam wizytę z omówieniem całej procedury i podpisaniem dokumentów i od najbliższego cyklu zaczynamy. Ogólnie jestem pozytywnie nastawiona, wygląda na to że w klinice mają dobre podejście do pacjentek no i slyszalam dużo pozytywnych opinii.

    Ile się już starasz ? Wiesz jaki jest powód waszych niepowodzeń?

    preg.png

    Starania od Sierpień'20

    👩🏻28
    PCOS, hormony w normie, jajowody drożne, 3 cykle Clo, 3 cykle Letrozole, suple

    👨🏻‍🦲31
    Morfologia 0%, suple, antydepresanty, leki na nadciśnienie

    IVF 🤞
    ° Listopad'22 start stymulacji
    ° 16/11/22 punkcja, 6 śnieżynek ❄️
    ° 04/04/23 transfer 5aa
    ° 5dpt - ⏸️
    ° 7dpt - beta 121
    ° 29dpt - ❤️
    ° 20w6d - 359g 28cm💙

    "Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą!" 🏅

    "Pozwól, aby w Twoim życiu zdarzały się cuda" 💫
‹‹ 291 292 293 294 295
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

CZYTAJ WIĘCEJ