Kto stara sie o pierwsze dziecko i jeszcze nie ma?
-
WIADOMOŚĆ
-
Anulka.f wrote:Bunkierka dziekuje ze to napisalas ze udaje sie z endometrioza. Mi mowil lekarz ze jeden jajnik moze miec owulacje w kazdym cyklu. Tylko mam obawy czy wtedy sie szybciej nie wyeksploatuje? Jezu ile tych lekow i badan jest, jestem zupelnie zielona w tym temacie przeraza mnie ile tego jest. A Ty teraz starasz sie naturalnie?starania od 2013 r.
mąż:
- morfologia 1-2%,
- 2 operacje ŻPN,
- hormony, suple, dieta, sport
ja - 2021 wyszło, że:
- KIR Bx - brak implantacyjnych,
- TNF alfa ↑
- białko S ↓
- MTHFR - homozygota CC
Genetyka ok
2015 nieudane IVF, jeden zarodek
- 24.07.2020 2 trzydniowce - beta 0
- 15.10.2020 transfer 4AA - beta 0
- 19.03.2021 transfer 4AA - beta 0
- 26.10.2021 transfer 4AA - beta 0 (Fraxiparine,
Zarzio, Encorton, Acard)
- 27.04 transfer 3BA - (encorton, accofil, acard, neoparin) -
Guniaczek wrote:Dziękuję otrzepałam się, następnym razem testuję dopiero 10 dnia, za dużo stresu z tymi testami zbyt wcześne.....teraz mam już czystą głowę, odstawiam leki, oczyszczam się, odżywiam, zapraszam dalej duszę dziecka i ide naprzódAnia
Dwie nieudane inseminacje -
Guniaczek wrote:Mozna z endo można, żona mojego kuzyna pierwsza ciąża chyba przy 7 IVF, a druga naturalsAnia
Anulka.f wrote:A nie wyeksploatuje sie szybko jajnik jak jest jeden? Mozna miec owulacje w kazdym cyklu przy jednym? Clo niewskazane? Boje sie stymulacji ze ten jeden jajnik wyeksploatuje. Dzieki ze piszesz ze sie udalo naturalnie to miod na moje serce.starania od 2013 r.
mąż:
- morfologia 1-2%,
- 2 operacje ŻPN,
ja - 2021 wyszło, że:
- TNF alfa ↑
- białko S ↓
- MTHFR - homozygota CC
Genetyka ok
Zarzio, Encorton, Acard)
Anulka.f wrote:Daj znac kiedy bedzie trzeba zaczac trzymac kciuki Ja tez juz jestem nastawiona na Twoja nowa probe, bedzie szczesliwa. Immunolog w przyszlym tygodniu? Sprawdzi co zmienic by sie udalo, ta proba teraz nie byla bez sensu bo da oglad sytuacji.
Krakowska, Iseko lubią tę wiadomość