Dni dla Płodności   

Specjalnie dla Ciebie - wiosenny powiew nadziei 
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Zapisy do 22 marca   
Sprawdź!
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

LAPAROSKOPIA

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 18 października 2015, 13:28

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam nadzieje ze juz plec w koncu sie dowiem 5 listopada na wizycie :)

sylka0102 lubi tę wiadomość

• nick nieaktualny

Wysłany: 18 października 2015, 13:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Koło 16 tyg to już prawie pewnik ;) jeszcze jesteś w szpitalu?

• nick nieaktualny

Wysłany: 18 października 2015, 13:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem jeszcze ;) kazdy lekarz mowi co innego ;) ale juz to olewam. Obiecali ze jutro wyjde ;)

• nick nieaktualny

Wysłany: 18 października 2015, 14:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    I to uwielbiam... zgodność lekarzy.. kurde mac.. mogą wykończyć człowieka..

• plimka_bum Autorytet

Wysłany: 18 października 2015, 15:19

Cytuj  /     /  Zgłoś
    a badanie jest robione dopochwowo czy przez brzuch ? i jak długo trwa ? :)

Edyta
  • nick nieaktualny

Wysłany: 18 października 2015, 15:51

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Generalnie Przez brzuch.. u mnie trwało ponad godzinę

• nick nieaktualny

Wysłany: 18 października 2015, 16:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam dopochwowo bo przez brzuch coś lekarzowi przysłaniało ;) ale nie pamiętam co hehe :) u mnie godzinkę trwało ;)

• plimka_bum Autorytet

Wysłany: 18 października 2015, 18:07

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mężowie byli z wami ? W ogóle chodza z wami na wszystkie wizyty ? ☺

Edyta
  • plimka_bum Autorytet

Wysłany: 18 października 2015, 18:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwia jak twoje samopoczucie ?

Edyta
  • nick nieaktualny

Wysłany: 18 października 2015, 18:57

Cytuj  /     /  Zgłoś