X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

LAPAROSKOPIA

Oceń ten wątek:
  • Mighotka Koleżanka
    Postów: 120 12

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 07:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fiona007 ja mialam wszystko jasne od poczatku wiedzialam ze mam pco insulinoopornosc co bardzo przeszkadza w zajsciu w ciążę droznosc mialam robiona wczesniej a podczas laparo potwierdzili ze jajowody mam drozne ale po laparo dowiedzialam sie ze mam przodozgiecie macicy. Ile sie juz starasz? W przypadku nieplodnosci najwazniejsza jest cierpliwosc

    Mighotka
  • Em11 Autorytet
    Postów: 1004 418

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 07:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fiona007 wrote:
    Witam wszystkich ! Jestem tutaj nowa , od dawna śledzę forum bo sama borykam się z niepłodnoscią .
    Czytając was daliacie mi dużo wiary , i siły by walczyć o swoje marzenia . Dziękuję Wam !
    Parę dni temu mialam przwprowadzana laparoskopie , niestety oprocz tego ze mam drozne jajowody nic wiecej nie wiem ::
    Wiem , ze laparoskopia wielu z was bardzo pomogla. Moja nieplodnosc wciaz jest niewyjasniona :( Czy ktoras z was tez nie
    Wiedziala po zabiegu co dokladnie bylo robione ?
    A co z wypisem,tam nie ma opisu przebiegu zabiegu?

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • Fiona007 Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staram się 4 lata , a w opisie ze szpitala jest tylko taki zapis : kontrola drożności jajowodów - obustronnie drozne

    Fiona
  • Truskawkowa90 Autorytet
    Postów: 592 578

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 08:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fiona007, ja miałam skierowanie na histerolaparoskopie diagnostyczna i jak wróciłam z sali operacyjnej i zobaczyłam że są 3 plastry na brzuchu to też się zastanawiałam co mi robili, ale na następny dzień wychodząc do domu, dostałam wypis w którym był opis operacji i tam było napisane co usunęli. Ty na pewno też masz wypis więc sprawdź co tam jest napisane :)
    Edit: właśnie przeczytałam Twoja wiadomość. Na serio nic więcej nie napisali? Może w takim razie nie miałaś nic do usunięcia i było wszystko ok?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 czerwca 2018, 08:58

    starania od 05.2015
    JA: jajowody drożne,hormony ok,owulacje ok
    ON 09.2017: morfologia->2.88;ilość->9.36\ml i 33mln
    ON 01.2018:morfologia->4%;ilość->23\ml i 69mln całość
    10.2017-01.2018 -> 4 IUI :(
    06.2018 histerolaparoskopia usunięty zrost macicy z przednią ścianą jamy brzusznej

  • Fiona007 Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Truskawkowa90 ja mam dwa plastry jeden koło pępka a drugi niżej. W tamtym roku miałam robione HSG wiec wiedzialam ze mam drozne , czyli teraz dalam sie pokroic zeby jeszcze raz uslyszec to samo ;( zadnej diagnozy :(

    Fiona
  • Truskawkowa90 Autorytet
    Postów: 592 578

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fiona007 zapewne masz na wypisie żeby zgłosić się na wizytę kontrolną 4-6 tyg po laparo więc najpewniej Twój lekarz prowadzący Ci wtedy wszystko wyjaśni. A jakie miałaś wskazanie do laparoskopii? Niepłodność pierwotna? Na pocieszenie Ci powiem, że spotkałam się już na forum z przypadkami, że dziewczyny miały laparoskopie diagnostyczna i niby nic im nie robili a niedługo później zachodziły w ciążę. Może zbieg okoliczności , może niekoniecznie ;) głowa do góry, umów się na wizytę kontrolną i się nie stresuj do tego czasu :)

    starania od 05.2015
    JA: jajowody drożne,hormony ok,owulacje ok
    ON 09.2017: morfologia->2.88;ilość->9.36\ml i 33mln
    ON 01.2018:morfologia->4%;ilość->23\ml i 69mln całość
    10.2017-01.2018 -> 4 IUI :(
    06.2018 histerolaparoskopia usunięty zrost macicy z przednią ścianą jamy brzusznej

  • Em11 Autorytet
    Postów: 1004 418

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fiona007 wrote:
    Truskawkowa90 ja mam dwa plastry jeden koło pępka a drugi niżej. W tamtym roku miałam robione HSG wiec wiedzialam ze mam drozne , czyli teraz dalam sie pokroic zeby jeszcze raz uslyszec to samo ;( zadnej diagnozy :(
    Fiona, robiłaś hormony?

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • Fiona007 Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 11:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak , wskazania do laparoskopii to niepłodność pierwotna. Za 4 tyg mam miec wizytę więc moze cos sie dowiem Hormony mialam robione i wszystko ok . Tak długo już czekam na ten cud.. mam nadzieję ze juz blizej jak dalej. Dziękuję za pocieszenie , jakaś tam iskierka nadziei się we mnie tli :)

    Fiona
  • Em11 Autorytet
    Postów: 1004 418

    Wysłany: 30 czerwca 2018, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fiona007 wrote:
    Tak , wskazania do laparoskopii to niepłodność pierwotna. Za 4 tyg mam miec wizytę więc moze cos sie dowiem Hormony mialam robione i wszystko ok . Tak długo już czekam na ten cud.. mam nadzieję ze juz blizej jak dalej. Dziękuję za pocieszenie , jakaś tam iskierka nadziei się we mnie tli :)
    Trzeba mieć nadzieję i walczyć, kiedyś musi się udać

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • Pati88 Autorytet
    Postów: 890 318

    Wysłany: 1 lipca 2018, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam pytanie. Czy mozna isc na podciecie włosow dzień przed przyjeciem do szpitala na to laparo? Mama mi mówi że nie bardzo a ja już mam dawno termin i chciałam podciąć włosy. Macie jakieś sprawdzone info?

    07.2018 i 10.2018 laparaskopowe usunięcie zrostow otrzewnej i uwolnieniu jajników i jajowodów.
    hiperprolaktynemia oraz zaburzenia glikemii, zespół FAP, MTHFR 677C-T heterozygota, PAI-1 4G heterozygota, fibrynogen 489 mg/dl (norma 200-450)
  • Mighotka Koleżanka
    Postów: 120 12

    Wysłany: 1 lipca 2018, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dlaczego mialabys nie isc na podciecie wlosow? Nie rozumiem tego co ma to do rzeczy. Pierwsze slysze zeby nie obcinac wlosow przed szpitalem.

    Pampuma lubi tę wiadomość

    Mighotka
  • Jola79 Ekspertka
    Postów: 182 87

    Wysłany: 1 lipca 2018, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. Czy mogę dołączyć? Prawie cały dzień czytam ten wątek,ale szczerze to jest tego ponad 500stron,więc już teraz co którąś stronę tylko przeczytałam i nadal nie znalazłam odp.więc może lepiej was zapytam.
    Od ponad roku staramy się o dzidzię,mam już 39lat,po przejściach ... 2miesiące temu zmieniłam lekarza,teraz jestem w cyklu na CLO ale w 11dc były tylko małe pęcherzyki (moje cykle są krótkie 26,24 i ostatni 23dni). Zrobiłam badanie AMH-0,26(norma jak dla 45latki) wróciłam z wynikiem do lekarza,a On od razu ''In Vitro'' nie stać mnie na to,więc powiedział że zrobi laparoskopie i da nam czas do końca roku,bo pózniej już się nic nie będzie dało zrobić. Laparoskopie mam mieć w sierpniu bo w lipcu lekarz idzie na urlop. Jestem przerażona myślą że za kilka miesięcy już nawet marzeń o dziecku nie będzie.
    Nie wiem co mam zrobić. Na jakimś forum spotkałam się z opinią że po laparoskopii obniża się rezerwa jajnikowa, a jak ja już mam tak niską to co będzie po laparo.?
    Dziewczyny czy któraś ma obniżone AMH i po laparo udało się zajść w ciążę? A może słyszałyście coś więcej na ten temat?

    Syn 21 lat.
    Aniołek 25.11.2017 (5tc) 05.03.2018 (10tc)
    Wyniki męża-OK.
    Niskie AMH
    wrzesień-wspomagacze.
  • jodła30 Przyjaciółka
    Postów: 74 21

    Wysłany: 1 lipca 2018, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pati88 wrote:
    Dziewczyny mam pytanie. Czy mozna isc na podciecie włosow dzień przed przyjeciem do szpitala na to laparo? Mama mi mówi że nie bardzo a ja już mam dawno termin i chciałam podciąć włosy. Macie jakieś sprawdzone info?

    ja byłam na farbie i podcięciu dzień przed i nie ma to nic do rzeczy. lepiej iść przed bo potem możesz miec problem aby wysiedzieć

  • Pati88 Autorytet
    Postów: 890 318

    Wysłany: 1 lipca 2018, 22:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pytałam bo moja mama miała ostatnio zabieg laserowy na oczy i lekarz anestezjolog pytał czy była w ostatnim czasie u fryzjera lub kosmetyczki. Mówił że lepiej przed nie korzystać z takich usług z uwagi na ryzyko zakażenia wirusem żółtaczki.. dzieki za potwierdzenie mojego zdania:)

    07.2018 i 10.2018 laparaskopowe usunięcie zrostow otrzewnej i uwolnieniu jajników i jajowodów.
    hiperprolaktynemia oraz zaburzenia glikemii, zespół FAP, MTHFR 677C-T heterozygota, PAI-1 4G heterozygota, fibrynogen 489 mg/dl (norma 200-450)
  • Mighotka Koleżanka
    Postów: 120 12

    Wysłany: 2 lipca 2018, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pampuma u mnie do przodu jutro mam 20dc i ide na usg ja woulacje mam chyba pozniej jesli w ogole mam bo w 13dc nie bylo zadnego pecherzyka ostatio mialam pecherzyk bardzo pozno ale nie pekl i jutro sie okaze czy cos sie zadzialo. W poprzednim cyklu bolaly mnie jajniki i piersi i to bardzo w tym cyklu bola mnie tylko jajniki i mam zle przeczucie mysle ze tam nic nie rosnie...... A co u ciebie???

    Mighotka
  • Mighotka Koleżanka
    Postów: 120 12

    Wysłany: 2 lipca 2018, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jola79 podczas nakluwania jajnikow rezerwa spada ja mialam duza dlatego lekarz powiedzial ze u mnie sie o to nie martwi ale gdybym miala niske amh to trzebaby bylo sie zastanowic. Ale jesli ty nie chcesz in vitro to moze warto sprobowac wiele kobiet po laparo udaje sie zajsc w ciaze.

    Jola79 lubi tę wiadomość

    Mighotka
  • Jola79 Ekspertka
    Postów: 182 87

    Wysłany: 2 lipca 2018, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mighotka wrote:
    Jola79 podczas nakluwania jajnikow rezerwa spada ja mialam duza dlatego lekarz powiedzial ze u mnie sie o to nie martwi ale gdybym miala niske amh to trzebaby bylo sie zastanowic. Ale jesli ty nie chcesz in vitro to moze warto sprobowac wiele kobiet po laparo udaje sie zajsc w ciaze.
    Dzięki za odp. chyba przejdę się jeszcze do innego lekarza i zobaczę co mi powie.

    Syn 21 lat.
    Aniołek 25.11.2017 (5tc) 05.03.2018 (10tc)
    Wyniki męża-OK.
    Niskie AMH
    wrzesień-wspomagacze.
  • Mighotka Koleżanka
    Postów: 120 12

    Wysłany: 2 lipca 2018, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jola79 ty do jakiego lekarza chodzisz dlugo u niego sie leczysz?

    Mighotka
  • Jola79 Ekspertka
    Postów: 182 87

    Wysłany: 2 lipca 2018, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mighotka wrote:
    Jola79 ty do jakiego lekarza chodzisz dlugo u niego sie leczysz?
    Dopiero od dwóch miesięcy,to jest dr.z kliniki niepłodności w Katowicach nazywa się Paweł Juraszek, poleciła mi go przyjaciółka,która chodziła do niego prawie pół roku i zaszła w ciążę.

    Syn 21 lat.
    Aniołek 25.11.2017 (5tc) 05.03.2018 (10tc)
    Wyniki męża-OK.
    Niskie AMH
    wrzesień-wspomagacze.
  • Mighotka Koleżanka
    Postów: 120 12

    Wysłany: 3 lipca 2018, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podobno bardzo dobry jes Horak z chorzowa z tego co wiem to on jest starszy ale tez jego syn jest gin obaj podobno swietni z tego starszego ja jestem na swiecie po 3 latach starania

    Mighotka
‹‹ 517 518 519 520 521 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ