X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Macierzyństwo- Kraków
Odpowiedz

Macierzyństwo- Kraków

Oceń ten wątek:
  • Paulina12345 Autorytet
    Postów: 6409 3608

    Wysłany: 7 marca 2020, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kahanka wrote:
    U Miro. Wzięłam pakiet, który wtedy kosztował 9800 zł i w tym zawierały się wszystkie wizyty i badania od momentu rozpoczęcia stymulacji aż do ostatniego transferu. Teraz już chyba za transfery płaci się oddzielnie.

    Rozumiem, że pakiet pewnie nie obejmuje leków do stymulacji (nie mam już refundacji)?
    Co się w ogóle zawiera w pakiecie? Sorki ale jestem zielona

  • Kiki31 Ekspertka
    Postów: 166 243

    Wysłany: 7 marca 2020, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 października 2020, 12:12

    Sylwia Sylwia, pscolka lubią tę wiadomość

    w4sq9jcg9oocj0lo.png
  • kahanka Autorytet
    Postów: 1605 1246

    Wysłany: 7 marca 2020, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paulina12345 wrote:
    Rozumiem, że pakiet pewnie nie obejmuje leków do stymulacji (nie mam już refundacji)?
    Co się w ogóle zawiera w pakiecie? Sorki ale jestem zielona
    W Macierzyństwie nie obejmuje leków, ale w Artvimedzie mają pakiet z lekami. Jeśli nie masz refundacji, to może warto byłoby tam zrobić IVF.
    Na stronach obu klinik masz cenniki i opis co się w nich zawiera. Zajrzyj i przelicz, co Ci się bardziej opłaca.

    Paulina12345 lubi tę wiadomość

    38 lat, 6 lat starań, 4 x IUI :(
    Hiperprolaktynemia - Norprolac 75
    Niedoczynność tarczycy - Letrox 50
    MTHFR c677T hetero - metylofilolian
    PAI-1 homo - Acard, Neoparin po FET
    2019: IVF długi protokół (Macierzyństwo):
    23.03 punkcja: 7 zarodków
    28.03 ET: 2x 5.1.1 CB :(
    31.05 FET (S): 4.2.1 i 3.2.2 :(
    02.07 FET (N): 2x bl2 :(
    Leczenie immuno: Intralipid, Encorton
    23.09 FET (S): ostatni 3.3.2 :(