X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Pregnyl: kto stosował?
Odpowiedz

Pregnyl: kto stosował?

Oceń ten wątek:
  • Aganeska Autorytet
    Postów: 717 235

    Wysłany: 20 stycznia 2016, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny. Przychodze do Was z małą historyjką i zasadniczym pytaniem. Mam nadzieję, że mi odpowiedzcie bo ja w zupełności jestem zielona jeśli chodzi o pregnyl.

    Jestem na drugim cyklu stymulacji przez clo. Dawka 1X1. W zeszłym cyklu juz w 12 dc pęcherzyki miały 23 i 17 mm. A zwykle cykle miałam 30 - 36 dni. Przy clo się skrócił ten czas do 29 dni.
    W tym cyklu czyli 2 z clo pani dr przepisała mi pregnyl 3 ampułki w 1 zastrzyku mam wziąć tj. 3X 5000.
    Pytanie: Czy to nie jest jakaś końska dawka? Bo mnie przeraża zwłaszcza że to dopiero 1 zastrzyk...

    A co najlepsze od 3 cyklu z clo mam zwiększoną dawkę 2x1.

    Z góry dzięki za odpowiedzi. Każda na pewno będzie cenna :) Pozdrawiam i życzę każdej z Was zielonej kropy :)

    …ani oko nie widziało, ani ucho nie słyszało, ani serce człowieka nie zdołało pojąć, jak wielkie rzeczy przygotował Bóg tym, którzy Go miłują. 1 Kor. 2,9
    1d6bfd3e88daa2a2a826e830f0dcb69a.png
  • Kasiek23 Ekspertka
    Postów: 176 68

    Wysłany: 20 stycznia 2016, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Klara, tak mi przykro :(
    Tylko nie trac nadziei, kiedys i do nas szczescie sie usmiechnie!

    Hashimoto, hiperprolaktynemia czynnościowa, MLR 58% po szczepieniach, KIR AA

    7 strat w 6-7 tygodniu (nigdy nie było serduszka) między 2013 - 2017
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 stycznia 2016, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny straciłam nadzieję...
    Tak po prostu, po ludzku.
    W czerwcu miną 3 lata jak staramy się o 2 dziecko.
    Mam dosyć, życie nie może mi uciekać na wizytach, rozmyślaniach, lekach i mierzeniu temperatury- to bez sensu.