Zarejestruj się - śledzenie płodności zwiększa szanse na ciążę
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

natalica06
Autorytet
Postów: 1445
504

Wysłany: 5 stycznia 2017, 14:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
czy komuś po podaniu pregnylu było niedobrze i pękała mu głowa? nic nie pomaga ani tabletka ani kawa

201602111680.png

justysia86
Autorytet
Postów: 726
312

Wysłany: 5 stycznia 2017, 15:03
Cytuj | (0) | Zgłoś
Wzięłam ovitrelle przy pęcherzyku 21 mm w pon myślicie że już po owulacji wczoraj mnie podbrzusze bolalo testy ciągle pozytywne owulacyjne?

Pcos
insulinoopornosc po porodzie
Hashimoto
AMH 5,8
metformax duphaston gonal
2 inseminacje nieudane
23.11.2015 corka
25.10.2016 walka o druga dzidzie :)
3 inseminacja 05.04.18 udana beta 140❤️❤️❤️

[konto usunięte]

Wysłany: 6 stycznia 2017, 09:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kurcze a u mnie testy ovu negatywne, a lekarka wg krwi i monitoringu pecherzyk 23mm zalecila juz zastrzyk na pekniecie. Narazie nic nie czyje, zeby pekalo. W ile godzin po zastrzyku moze pecherzyk peknac?


justysia86
Autorytet
Postów: 726
312

Wysłany: 6 stycznia 2017, 11:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
joasia1982 napisała:
Kurcze a u mnie testy ovu negatywne, a lekarka wg krwi i monitoringu pecherzyk 23mm zalecila juz zastrzyk na pekniecie. Narazie nic nie czyje, zeby pekalo. W ile godzin po zastrzyku moze pecherzyk peknac?[/QUOTE

Teoretycznie 24-48 ale u każdego inaczej

Pcos
insulinoopornosc po porodzie
Hashimoto
AMH 5,8
metformax duphaston gonal
2 inseminacje nieudane
23.11.2015 corka
25.10.2016 walka o druga dzidzie :)
3 inseminacja 05.04.18 udana beta 140❤️❤️❤️

justysia86
Autorytet
Postów: 726
312

Wysłany: 6 stycznia 2017, 11:07
Cytuj | (0) | Zgłoś
joasia1982 napisała:
Kurcze a u mnie testy ovu negatywne, a lekarka wg krwi i monitoringu pecherzyk 23mm zalecila juz zastrzyk na pekniecie. Narazie nic nie czyje, zeby pekalo. W ile godzin po zastrzyku moze pecherzyk peknac?[/QUOTE

Teoretycznie 24-48 ale u każdego inaczej

Pcos
insulinoopornosc po porodzie
Hashimoto
AMH 5,8
metformax duphaston gonal
2 inseminacje nieudane
23.11.2015 corka
25.10.2016 walka o druga dzidzie :)
3 inseminacja 05.04.18 udana beta 140❤️❤️❤️

[konto usunięte]

Wysłany: 6 stycznia 2017, 18:52
Cytuj | (0) | Zgłoś
Teraz zrobilam jeszcze jeden test ovu i dzis juz jest pozytywny :)
Mija 24 h od pregnylu i juz cos czuje ;)

A czy Wy tez macie powtorzyc zastrzyk z pregnylu 5000 po 7 dniach od pierwszego?
Ja mam zrobic i isc na badanie krwi, ale nie wiem co beda badac...


[konto usunięte]

Wysłany: 8 stycznia 2017, 00:27
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dzis tez test ovu byl pozytywny. Ale czy jest sens robic testy ovu po podaniu pregnylu?
Czy testy ovu wykrywaja LH i hcg nie ma na nie wplywu?


Mała-90
Koleżanka
Postów: 48
27

Wysłany: 8 stycznia 2017, 12:10
Cytuj | (0) | Zgłoś
Joasia1982 nie ma sensu robić zadnych testów

m3sx3e3kct2ziiqy.png

[konto usunięte]

Wysłany: 8 stycznia 2017, 13:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mala dzieki za odpowiedz, bo dzis znow zrobilam test ovu i znowu pozytyw, a przeciez clearblue pokazuje tylko dwa najbardziej trafione dni w cyklu. To juz nie bede wywalav kasy w bloto ;)


Mała-90
Koleżanka
Postów: 48
27

Wysłany: 8 stycznia 2017, 13:49
Cytuj | (1) | Zgłoś
No pregnyl fałszuje wyniki. Ja robiłam test ovu 9 dni po owulacji i nadal był pozytywny to wiedziałam że jeszcze się utrzymuje pregnyl :) ale wtedy dostałam podwójną dawkę.
No nie ma sensu wydawać pieniędzy bo teraz Ci będą wychodziły pozytywne dopóki nie zniknie z organizmu :)

joasia1982 lubi tę wiadomość

m3sx3e3kct2ziiqy.png

Trapa
Przyjaciółka
Postów: 91
30

Wysłany: 8 stycznia 2017, 15:00
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej dziewczynki. Jestem tu u Was pierwszy raz w tym temacie.
mam taka rozkmine. Jesli w tym cyklu @ mi przyjdzie to wychodzi mi 18 stycznia. Dostałam CLO do stosowania w nowym cyklu (bo niby nie było zadnego dominującego pecherzyka w tym obecnym cyklu co mam). CLo mam brac od 5 dnia @ przez 5 dni 1x1. Czyli wychodzi mi ze od 23 stycznia powinnam brac CLO do 27 łacznie. mam zgłosić sie miedzy 11 a 15 dniem cyklu na usg czy działa te CLO. myślicie zeby iść równo 11 dnia cyklu czyli dzien po odstawieniu CLO (28 styczen)czy może 12 dnia (29 styczen) czy może 13(29 styczen) czy 14(30 styczen)? Jak myslicie? Czy to normalne, że lekarz mi nic nie mówił o tym pregnylu? Czy to moze byc cykl tylko z CLO i jak nie uda się tylko z CLO to przy nastepnym doda mi zastrzyk? :(

Ania


[konto usunięte]

Wysłany: 8 stycznia 2017, 17:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
Trapa, ja bym poszla 11dc. Ja mialam duzo mniejsza dawke od Ciebie i w 11 dc pecherzyk byl juz dojrzaly i mial 23mm. Mialam sie zglosic 12, 13 albo 14, ale ze bylo swieto i weekend to kazali mi sie zglosic 11 dnia cyklu i cale szczescie :)

Z pregnylem moze byc tak, ze chce sprawdzic czy Tobie naturalnie pekaja pecherzyki i moze byc cykl bez zastrzyku, albo dostaniesz recepte po monitoringu. Nie martw sie na zapas :)


Trapa
Przyjaciółka
Postów: 91
30

Wysłany: 8 stycznia 2017, 17:56
Cytuj | (1) | Zgłoś
Asiu, dziekuje :* uspokoiłaś mnie :)

joasia1982 lubi tę wiadomość

Ania


Trapa
Przyjaciółka
Postów: 91
30

Wysłany: 9 stycznia 2017, 15:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
joasia1982 napisała:
Trapa, ja bym poszla 11dc. Ja mialam duzo mniejsza dawke od Ciebie i w 11 dc pecherzyk byl juz dojrzaly i mial 23mm. Mialam sie zglosic 12, 13 albo 14, ale ze bylo swieto i weekend to kazali mi sie zglosic 11 dnia cyklu i cale szczescie :)

Z pregnylem moze byc tak, ze chce sprawdzic czy Tobie naturalnie pekaja pecherzyki i moze byc cykl bez zastrzyku, albo dostaniesz recepte po monitoringu. Nie martw sie na zapas :)


No i niestety musze iść na USG później. :( 31 stycznia czyli w 14 dniu :( Mój lekarz jest na urlopie a bardzo mi zalezy zeby właśnie to on zrobił te usg.

Ania


[konto usunięte]

Wysłany: 9 stycznia 2017, 17:01
Cytuj | (0) | Zgłoś
Kurcze to mam nadzieje, ze nie bedzie za pozno, bo z Clo pecherzyki moga szybciej dojrzewac...


[konto usunięte]

Wysłany: 12 stycznia 2017, 13:10
Cytuj | (0) | Zgłoś
To prawda. Z CLO pecherzyki szybko dojrzewaja. Biore go juz trzeci cykl- lacznie z zastrzykiem z pregnylu. W pierwszym cyklu pecherzyk 18mm (minimalna wielkosc aby podac pregnyl w celu pekniecia pecherzyka) mialam w 19dc, w kolejnym miesiacu 18dc mialam juz 19mm, a w tym 14dc mialam 25mm i sam lekarz byl zaskoczony.
Na ogol monitoring rozpoczyna sie od 11dc. Zakladajac standardowa dlugosc cyklu;)


[konto usunięte]

Wysłany: 14 stycznia 2017, 20:41
Cytuj | (0) | Zgłoś
Czy was tez tak bolaly sutki po pregnylu?


margaretka84
Koleżanka
Postów: 63
7

Wysłany: 14 stycznia 2017, 22:11
Cytuj | (0) | Zgłoś
joasia1982 napisała:
Czy was tez tak bolaly sutki po pregnylu?


Mnie akurat nie. Jestem 10 dni po pregnylu i od 2 dnia po brzuch mnie boli, bardziej lub mniej.. zastanawiam się nad zrobieniem beta hcg

Zaburzona immunologia (w bad 09/2016)
c. biochem x 5 :(
styczeń 2017 - I IUI :( 6 ta c. biochem
Lipiec 2017 Punkcja+ I transfer:
15dpt-119, 34dpt- 3200 koniec :(
Listopad 2017 :
Transfer 2 maluszków.
Jedno <3
termin sierpień 2018

[konto usunięte]

Wysłany: 14 stycznia 2017, 22:20
Cytuj | (0) | Zgłoś
Margaretka 10dpo mozesz juz zrobic.
Mnie brzuch bolal jakis tydzien po pregnylu, mialam mega wzdecie dwa dni.

A badalas prg w 7dpo?


margaretka84
Koleżanka
Postów: 63
7

Wysłany: 15 stycznia 2017, 08:35
Cytuj | (0) | Zgłoś
joasia1982 napisała:
Margaretka 10dpo mozesz juz zrobic.
Mnie brzuch bolal jakis tydzien po pregnylu, mialam mega wzdecie dwa dni.

A badalas prg w 7dpo?

Joasia1982 nie badalam w tym cyklu ponieważ jestem na luteinie 2x3.to ogółem mój 6 pregnyl między pierwszym a reszta było kilka miesięcy przerwy. I dzień po owulacji przez kilka dni bolał brzuch. Wystąpiły wczesne poronienia. Tym razem boli jak nigdy tak długo. A przy pierwszym pregnylu nic nie bolało.
Też jestem na clo Tak jak Ty i nawet zabieg miałam 1.12 jak ty tylko ze histeroskopie ;)
Jutro jadę na badanie i zrobię hcg popołudniu będzie wynik.

Zaburzona immunologia (w bad 09/2016)
c. biochem x 5 :(
styczeń 2017 - I IUI :( 6 ta c. biochem
Lipiec 2017 Punkcja+ I transfer:
15dpt-119, 34dpt- 3200 koniec :(
Listopad 2017 :
Transfer 2 maluszków.
Jedno <3
termin sierpień 2018


Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)