X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

progesteron

Oceń ten wątek:
  • vanessa Autorytet
    Postów: 3207 1967

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ida wrote:
    Dziękuję vanesso. Ja przed @ mam zawsze plamienia delikatne zapowiadające okres, 1-2 dni. Po @ trwają zazwyczaj o dzień dłużej. Może to właśnie to. Z drugiej strony czytałam też, że 'taka uroda' niektórych kobiet.
    Nie wiem, nie znam się na wynikach badań, ale przy tym, że mieszczę się w normie pośrodku fl, nie wierzę, by 14,2 był zbyu niski na utrzymanie ciąży...

    Ok, nie zanudzam, dziękuję raz jeszcze i życzę powodzenia :)
    Taka uroda (jeśli chodzi o plamienia) jeżeli wszystko jest OK a przyczyną plamień może być też co innego nie tylko progesteron.
    Jakie są te plamienia? jeżeli brązowe/czarne to dodatkowo objaw niepokojący.

    7 lat walki o Ciebie Kruszynko...

    201701271765.png

    (*) Aniołek Madzia 7 tc luty 2020 - w moim sercu pozostaniesz na zawsze
  • Ida Autorytet
    Postów: 5781 5906

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak, zawsze brązowe, czasem ciemnobrązowe. Zawsze tak miałam, odkąd pamiętam. Myślałąm, że tak powinno być, by okres najpierw mógł się rozkręcić, a po, by mógł się wyczyścić.

    Nie mam torbieli, powiększonycyh jajników itd. Właśnie jestem w trakcie badań. Zrobłam już panel TSH (tsh 2,68, anty-TPO 133, reszta w normie). Jak już w końcu dostanę @ to mam zamiar zrobić Testosteron, Prolaktynę, FSH, LH i Estradiol oraz cukier.

  • vanessa Autorytet
    Postów: 3207 1967

    Wysłany: 22 kwietnia 2014, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ida wrote:
    No tak, zawsze brązowe, czasem ciemnobrązowe. Zawsze tak miałam, odkąd pamiętam. Myślałąm, że tak powinno być, by okres najpierw mógł się rozkręcić, a po, by mógł się wyczyścić.