X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Warszawa-opinie o invimed
Odpowiedz

Warszawa-opinie o invimed

Oceń ten wątek:
  • agaguska Autorytet
    Postów: 359 764

    Wysłany: 25 lutego 2021, 19:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moonlight wrote:
    Hmmm nie znam się na immunologii ale to chyba coś innego? Bo Asinek pisala o kirach implantacyjnych

    Tak ale chodzi mi ogólnie o jego podejście do immunologii, czy po prostu tego nie olał,a może być to ważne

    Starania od 10.2017
    I IUI luty 2020- cp
    II IUI kwiecień 2020- bhcg 0
    III IUI maj 2020- bhcg 0

    In vitro:
    punkcja grudzień 2020 IMSI+ fertile chip: 5 blastocyst i 4 oocyty, hiperstymulacja
    I transfer ❄️ 4AA 25.01.21- cb
    II transfer ❄️ 3AA 01.03.21- 6t4d 💔
    III transfer ❄️ 3AA 14.06.21- bhcg 0
    IV transfer ❄️❄️ 2/3BB 23.08.21 (scratching endometrium, intralipid, neoparin, encorton)
    9 dpt bhcg- 72
    11 dpt bhcg-194
    14 dpt malutki pęcherzyk
    35 dpt jest serduszko i 1.42 cm maleństwa 😍
    10 tydzień 3.3 cm
    13 tydzień 7.19 cm dziewczynka? 🤭
    16 tydzień harmony- zdrowa córeczka 🥰
    11.05.2022- nasz cud Igunia już jest z nami 😍
  • moonlight Koleżanka
    Postów: 97 11

    Wysłany: 26 lutego 2021, 06:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    justka87 wrote:
    Sama na własną rękę badalam imunologie i tam wyszło sporo rzeczy niedobrych jestem pod opieką imunnologa, u mnie wskazania do in vitro czynnik męski ale teraz po badaniach wyszło problemy i u mnie

    U kogo leczyłaś się w invimedzie? U nas też czynnik męski, u mnie na ten moment "tylko" hashimoto stwierdzono, ale uregulowane. Jaki u Was dalszy plan działania?

    Invimed Warszawa/dr K.

    Oligospermia, marzec 2021 start stymulacji - 5 zarodków
    Maj 2021 - kriotransfer - ciąża biochemiczna
    Lipiec 2021 - kriotransfer - ciąża biochemiczna
    Wrzesień 2021 - kriotransfer udany❤️

    uwo93e3kwp8g3jx1.png