X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne
Odpowiedz

WSZYSTKIE ZIELARY Z OVU- soja, dong quai, z. o. Sroki i inne

Oceń ten wątek:
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 4 kwietnia 2014, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sara hihihihihi wiesz ze ja jak dziś weszłam i zobaczyłam "suczki" to tez o tym pomyslalam a potem olśnienie haha przecież ona o psiakach pisala :D

    mówisz ze twój cie nazwal suczka ? no no ! opowiadaj jak i kiedy to było :D uwielbiam takie opowieści haha

    sara_nar lubi tę wiadomość

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • lithe123 Autorytet
    Postów: 883 452

    Wysłany: 4 kwietnia 2014, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    polkosia wrote:
    To niestety nieprawda i jest właśnie zupełnie na odwrót! Jestem technikiem weterynarii i tak, zanim poszłam do szkoły, miałam wszystkie psy niesterylizowane, tak po szkole wszystkie poszły pod nóż i po 1. Nie mam kłopotu z krwią na pościeli, ubraniach, etc., po 2. Bardzo się zmieniły (na lepsze) - są teraz bardziej przywiązane do siebie ma wzajem i nas (mamy 4 suki), a po 3. To właśnie sterylizowane psy i suki rzadziej chorują na raka i na dodatek żyją dłużej.

    Sterylizacja jest naprawdę potrzebna i warto ją robić. Ja z moimi psami jestem bardzo zżyta i chciałabym, by żyły jak najdłużej.
    Moje też sterylizowane, ale dlatego że adoptowane były i przed adopcją już miały zrobione zabiegi.
    Jak miałam suńkę to wygodne było, mimo, że po zabiegu coś tam jej zostało i raz na rok/dwa trochę ciekła.
    A w przypadku psa to trudno powiedzieć, mój jest takim spokojnym cielakiem że trudno powiedzieć czy to mu jakąś różnicę robi. Suczki do nie interesują, natomiast probuje dominować inne psy wskakując na nie :)