X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Interpretacja wykresu
Odpowiedz

Interpretacja wykresu

Oceń ten wątek:
  • fermonka Debiutantka
    Postów: 10 2

    Wysłany: 7 lipca 2014, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam dość raz temp w górę raz w dół o co chodzi nie znam się na tym!!! co mam robić ???? sama nie wiem

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lipca 2014, 16:55

    Patrycja
  • Sana Autorytet
    Postów: 3149 2799

    Wysłany: 7 lipca 2014, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam dziś 23 dzień cyklu - cykle mam 30 dniowe. Według ovu dziś mam dzień płodny oO czy to w ogóle jest możliwe?

    km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2014, 17:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mozliwe cykl moze ulegac przesunieciu.

1 2 3 4 5
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

12 najnowszych rekomendacji dla kobiet cierpiących na endometriozę - łagodzenie bólu i wspieranie płodności poprzez dietę

Endometrioza jest jedną z tych chorób, do której należy podchodzić holistycznie. Jednym ze sposobów, który może pomóc w walce z chorobą i przede wszystkim z łagodzeniem objawów choroby jest odpowiednia dieta. Poznaj 12 najważniejszych zasad zdrowego odżywiania dla kobiet, które cierpią na endometriozę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów