Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Interpretacja wykresu
Odpowiedz

Interpretacja wykresu

Oceń ten wątek:
  • fermonka Debiutantka

Wysłany: 7 lipca 2014, 16:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam dość raz temp w górę raz w dół o co chodzi nie znam się na tym!!! co mam robić ???? sama nie wiem

Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lipca 2014, 16:55

Patrycja
  • Sana Autorytet

Wysłany: 7 lipca 2014, 17:06

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam dziś 23 dzień cyklu - cykle mam 30 dniowe. Według ovu dziś mam dzień płodny oO czy to w ogóle jest możliwe?

km5scwa10mzljyjj.png
    Julia <3 07.2015
  • nick nieaktualny

Wysłany: 7 lipca 2014, 17:27

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mozliwe cykl moze ulegac przesunieciu.

1 2 3 4 5
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?