Odpowiedz

test?

Oceń ten wątek:
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 18 maja 2014, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziu,no wlasnie dziwne,bo wczoraj czulam sie strasznie okresowo,ido tego odrobina krwi,dzis nic juz nieboli czuje sie super i bialy sluz..juz nic nie rozumiem:)jutro bede testowac:)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • julaa85 Autorytet
    Postów: 518 174

    Wysłany: 18 maja 2014, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to trzymamy kciuki za zielone:)

    3jvz82c33fw7rxzh.png
    3jvzanlizwq4fxt1.png
  • Ezia90 Autorytet
    Postów: 933 326

    Wysłany: 18 maja 2014, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agika to moga byc plamienia a nie okres ;) coś mi sie wydaje ze to może byc ciąza;) szybko dawaj testa kochana

    dqprpx9i7rkxsl4h.pngex2b8ribq1mpge8u.png
  • Madzik82 Autorytet
    Postów: 1476 2787

    Wysłany: 18 maja 2014, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tylko poczekaj na poranny sik! ;) jak oczywiscie dasz rade wytrzymac hehe
    Ja takie plamienia mialam w 21dc i chyba bylo to zagniezdzenie. W 28dc na tescie wyszedl mi cien cienia, beta 100 nastepnego dnia.
    Ciekawe jak u Ciebie. Bo cykl juz chuba dluzszy byc nie moze ;)

    Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
    3080 gram szczescia i 53cm radosci!!
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 18 maja 2014, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki dziewczyny! jednak jestem pewna ze to okres,poniewaz ten bol bylnie do pomylenia:) pewnie przyjdzie jutrolub pojutrze,cos tak czuje:)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Asta Autorytet
    Postów: 490 303

    Wysłany: 18 maja 2014, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tiaaaa... Przy pierwszej ciąży też tak myślałam. Heh. "Boli jak na okres, wiec pewnie niedługo będzie". Taaa... Nawet przy + teście uznałam, że to nie może być prawda, bo przecież boli jak na okres. Okazuje się, że jednak można źle ten ból zinterpretować i trzymam kciuki, żeby u Ciebie tak było.

    ps. Do póki nie ma @ jest nadzieja i tego warto się trzymać :D

    Mój Aniołek (6tc) - 19.10.2012
    d92562f68b.png
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 18 maja 2014, 15:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zatestuje rano:)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 18 maja 2014, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie bede testowac:) rozszalala sie @ :)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Madzik82 Autorytet
    Postów: 1476 2787

    Wysłany: 18 maja 2014, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O nie.... :/ i co teraz? Jakie plany? Kiedy masz lekarza? Musisz jeszcze brac Bromka?

    Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
    3080 gram szczescia i 53cm radosci!!
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 18 maja 2014, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    myslalam ze bardziej to przezyje,ale bardziej boli mnie..brzuch;D Okropnie się czuję,po tak dlugim cyklu.No nic dalej bedziemy sie starac,zbadam prolaktyne i jak skonczy sie @ to popedze do gin z zalegla wizyta,na ktorej i tak nic nowego sie nie dowiem,ale przynajmniej wyzale sie gin;D a bROMEKMUSZE BRAC DO SKUTKU.Tak wiec zaczynam nowy cykl,bede uzupelniala oczywiscie sumiennie ovu,i mam nadzieje ze zaskarbię sobie tutaj więcej takich kolezanek jak Wy:)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 18 maja 2014, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madziu widzę tak w ogóle że uzupełniłas wykresik,no no pieknie to wyglada,śluzik wykorzystany w pelnimozliwosci? teraz ja trzymam kochana za Cibie:)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 18 maja 2014, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wlasnie zerknelamna twoj wykres,i zauwazylam dopiero ze odpisalas.Wiec testujemy w przyszlym cyklu:) ja niby juz w tym jesli....:)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Madzik82 Autorytet
    Postów: 1476 2787

    Wysłany: 18 maja 2014, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak, Ty juz zaczelas cykl. Ja zaczne pewnie za tydzien bo wtedy przyjdzie @. Potem wyprawie roczek synka i zaraz bedzie owulacja wiec do dziela!
    Mam nadzieje, ze nastepny cykl bedziesZ miala krotszy bo kurcze szkoda czasu. Tyle dni...
    Dobrze, ze sie nie zdolowalas za bardzo i ze walczysz dalej :) prolaktyne zbadaj koniecznie! Ale chyba spadla skoro mialas owulacje.

    Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
    3080 gram szczescia i 53cm radosci!!
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 18 maja 2014, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wlasni wydaje mi sie ze zadzilal bromek bo toz to 2 miesiace trwal cykl,wiecbromekmial troche czasu,a cyklemam taki dlugie wlasnie przez prolaktyne przekleta:) ale wierze ze juz spadla i owulacja byla,przeciez byl skoki dosc dluga faza lutealna wiec by sie zgadzalo:) o roczek! dostane zaproszenie?:) duzo gosci?

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Madzik82 Autorytet
    Postów: 1476 2787

    Wysłany: 19 maja 2014, 07:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mojej kumpeli po 1,5 cylku prolaktyna spadla idealnie! Ty juz bierzesz dluzej! Baaardzo jestem ciekawa kiedy Ci skoczy temperatura. Oby jak najszybciej :)
    Mam mala rodzine wiec tylko siostra z dzieciakami o rodzice. Takze ze spokojem miejsce przy stole sie dla Ciebie znajdzie :) razaz ide na zakupy, skocze do zielarni. Moze beda te ziola ojca sroki nr 3 na piekna owulacje. Dziewczyny tu chwala wiec moze sprobuje...

    Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
    3080 gram szczescia i 53cm radosci!!
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 19 maja 2014, 11:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chcialabym zeby juzm tempskoczyla,zamiast sie martwic ze mam okres to ciesze sie za kilkanascie dni bedzie owulacja i czekam:) Wszystkiego Najlepszego dla urwisa.A co do ziol to tutajna ovuf ktoras sprzedawala po cenie.

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Madzik82 Autorytet
    Postów: 1476 2787

    Wysłany: 19 maja 2014, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bylam w zielarni pan polecil mi niepokalanek pieprzowy. Poczytalam w necie - obniza prolaktyne, podwyzsza progesteron wiec wudliza druga faze cyklu przy niedomodze lutealnej, reguluje cykle, zmniejsza PMS i takie tak. Kupilam woreczek za 12zl. Nie zaszkodzi :)
    Najlepiej jiz byc po skoku temperatury i tylko czekac na testowanie :)

    Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
    3080 gram szczescia i 53cm radosci!!
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4679 5486

    Wysłany: 19 maja 2014, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo chyba zakupie:) tylko my tu zielarni nie mamy;)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Madzik82 Autorytet
    Postów: 1476 2787

    Wysłany: 19 maja 2014, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysle, ze w kazdej internetowej zielarni bez problemu zamowisz. Na allegro pewnie tez bedzie

    Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
    3080 gram szczescia i 53cm radosci!!
  • Herber30 Debiutantka
    Postów: 12 8

    Wysłany: 19 maja 2014, 18:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, wiem ze wiele z was jest juz specjalistkami w interpretacji wykresu:) co sadzicie o moim? dziekuje za wszelkie odpowiedzi:) pozdrawiam was i kibicuje by bociek nie pomylil drogi:)fdd2874d8800f94d79003e7b2ae04bd7.png

    Herber
‹‹ 9 10 11 12 13
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego