Forum Temperatury, wykresy, płodność Zioła przy staraniach
Odpowiedz

Zioła przy staraniach

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2019, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    No chciałabym by juz przyszła by rozpocząć nowy cykl. Też zamierzam mierzyc temperature w tym cyklu. 22 cykl starań..
    To może spróbuj domowych sposobów na wylowanie. Ja mierzylam już wcześniej ale teraz zrobiłam sobie dwa cykle luzu ale i tak nic z tego :/ to też długo się starasz

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 2 lipca 2019, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rozumiem cie bardzo dobrze. Mozna zwariować :/ Ja mam PCOS i niski progesteron ale nic mi na to nie chca dac zadnych tabletek ani nic. No i bede miala 16.07 jesli miesiaczka pojawi sie na dniach jakos laparoskopie i histeroskopie robiona sprawdzic czy jajowody sa drozne. Ja bralam CLO i tez nie pomoglo a pecherzyki ladnie rosly i owulacja byla za kazdym razem.

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 2 lipca 2019, 18:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez wczesniej mierzylam i tez zrobilam sobie kilka miesiecy odpoczynku od tego tylko ten cykl przed laparo probowalam jeszcze z ziolami i ovarinem...

    A jakie sa domowe sposoby ? Znasz jakies sprawdzone ? Chyba goraca kapiel ?

    No dlugo... juz czasem mysle ze to może przez to że tak bardzo się chce i co cykl czeka na to gdzieś nas blokuje ale nie myslec nie da się niestety

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2019, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    Rozumiem cie bardzo dobrze. Mozna zwariować :/ Ja mam PCOS i niski progesteron ale nic mi na to nie chca dac zadnych tabletek ani nic. No i bede miala 16.07 jesli miesiaczka pojawi sie na dniach jakos laparoskopie i histeroskopie robiona sprawdzic czy jajowody sa drozne. Ja bralam CLO i tez nie pomoglo a pecherzyki ladnie rosly i owulacja byla za kazdym razem.
    To dobrze że będziesz mieć takie badanie może znajdzie się przyczyna. A twój mąż /partner się badał?

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 2 lipca 2019, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak u niego wszystko ok. Pije ze mna ziola nawet.

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2019, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    Ja tez wczesniej mierzylam i tez zrobilam sobie kilka miesiecy odpoczynku od tego tylko ten cykl przed laparo probowalam jeszcze z ziolami i ovarinem...

    A jakie sa domowe sposoby ? Znasz jakies sprawdzone ? Chyba goraca kapiel ?

    No dlugo... juz czasem mysle ze to może przez to że tak bardzo się chce i co cykl czeka na to gdzieś nas blokuje ale nie myslec nie da się niestety
    Też już próbowałam z Ovarinem, castagnusem, witaminami, odpoczynek i dalej nic.
    Goraca kapiel, wysiłek fizyczny i czerwone wino. U mnie to się sprawdza 😊

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 2 lipca 2019, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A castagnus nie psuje nic w cyklu? Bo czytalam duzo negatywnych opinii a wlasnie tez go zakupilam.

    Sprobóje 👍choć w tym i poprzednim tygodniu mam duzo wysilku, ale to moze i tak za mało..

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2019, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    A castagnus nie psuje nic w cyklu? Bo czytalam duzo negatywnych opinii a wlasnie tez go zakupilam.

    Sprobóje 👍choć w tym i poprzednim tygodniu mam duzo wysilku, ale to moze i tak za mało..
    Nie zauważyłam żadnej różnicy po nim. A sprawdzasz szyjke i śluz?

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 2 lipca 2019, 21:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie szyjki nie umiem sprawdzac. A sluz tyle ile wydostanie się go na zewnątrz. I w tym cyklu mialam plodny , jeszcze pije siemie lniane wlasnie na polepszenie sluzu .

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2019, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    Nie szyjki nie umiem sprawdzac. A sluz tyle ile wydostanie się go na zewnątrz. I w tym cyklu mialam plodny , jeszcze pije siemie lniane wlasnie na polepszenie sluzu .
    Ja brałam olej z wiesiołka ale coś na mnie za bardzo nie działa, miałam tylko troszkę płodnego. A po tych ziołach miałaś większą ilość? U mnie jest go dużo i nie wiem czy to ich zasługa.

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 2 lipca 2019, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak mialam zwiekszona ilosc i mokro ciagle. Przez to tez ze duzo plodnego sluzu moglam uznac ze mam owulacje :) przede wzzystkim po ziolkach to bylam pelna energii codziennie dobry humor i przypisalam zaslugi wlasnie im. A ty pijesz ziolka od 1dc ?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2019, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie nie. Pije od 8dc. Za późno je zamówiłam ale trudno może się uda bo owu dopiero 22dc. A jak z twoim libido po ziołkach?

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 06:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zamawiałaś z internetu ? No z tym też miałam problem i polepszyło się :) a jak je pijesz ? Zalewasz czekasz 30 min i przed spaniem pijesz ? Czy już wcześniej sobie szykujesz ?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2019, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak z internetu. Mieszkam w bardzo małym miasteczku i nie ma tu sklepu zielarskiego. Przed spaniem je pije :) łyżeczkę ziół na pół szklanki wrzątku i czekam 30 min. Dziś mierzylam temperaturę i coś bardzo niska 😐

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rozumiem. A gdzie zamawiasz ? A ja zalewam je na cala szklanke ... to nie szkodzi ?
    Hmm moze dzien spadku to o niczym nie swiadczy a moze zbliza ci sie owulacja 😊

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2019, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    Rozumiem. A gdzie zamawiasz ? A ja zalewam je na cala szklanke ... to nie szkodzi ?
    Hmm moze dzien spadku to o niczym nie swiadczy a moze zbliza ci sie owulacja 😊
    Na allegro zamówiłam je. Właśnie nie wiem może to ma jakieś znaczenie bo u mnie na opakowaniu pisze żeby pół szklanki zalać. Ale tak szybko by był spadek?

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O kurcze ja tez zamawiam z allegro, ale u mnie nie jest napisane albo nie zwrociłam na to jakiejś szczególnej uwagi. Podobno czasem tak jest ze przed skokiem temperatury jest spadek i w tym czasie moze byc owulacja.

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ktory to jest twoj dc ?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2019, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    luksierre0131 wrote:
    O kurcze ja tez zamawiam z allegro, ale u mnie nie jest napisane albo nie zwrociłam na to jakiejś szczególnej uwagi. Podobno czasem tak jest ze przed skokiem temperatury jest spadek i w tym czasie moze byc owulacja.
    U mnie dopiero 15dc więc do owu jeszcze trochę

  • luksierre0131 Koleżanka
    Postów: 219 13

    Wysłany: 3 lipca 2019, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze przesunela ci sie owulacja i bedzie szybciej. Jaka jest twoja dlugosc srednia cyklu ?

    24 cs...
    PCO.
    16.07.19 - laparoskopia z histeroskopią. -jajowody drożne,wszystko OK.
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.