Ciaza w Norwegii
-
WIADOMOŚĆ
-
Kombinezon mi wzięła na 62-68, bo mniejszy mam z H&M to będę miała na wyjscie ze szpitala i na pierwsze spacery, a pozniej ten różowy Do wiosny daleko nie ma, wiec kombinezony mi starczą
Ogarnęłam wszystkie szmaty, boże ile tego jest, a teraz jeszcze następne ciuchy do kolekcji będą. Więcej prania, więcej prasowania brrrderii84 lubi tę wiadomość
-
Jestem juz kobitki:-)
Zaczne może od tego,że mój bobasek też dzisiaj mało aktywny ale ja sama ledwo zyje przy takiej pogodzie.Byłam u lekarza i DOSTAŁAM ZWOLNIENIE huraaaa. Byłam też w pracy.Jak mnie dzieci zobaczyły w przedszkolu,to normalnie jakby swięty mikołaj przyszedł tak sie zleciały i mnie sciskały,że mało mnie nie przewróciły.Lubie jak tak mnie witaja,bo tzn.że nie jestem złą nauczycielka i mnie kochaja
Najadłam się obiadku w przedszkolu i powiedzialam,że z checia bym codziennie przychodziła tylko na obiadki.Szef mi żadnego pisma nie dał do Navu,bo sam już papiery wysłał.Musze tylko napisac im podanie o ferie,które bde brała w trakcie macierzynskiego.
Wracajac do domu oczywiście nie obyło się znowu bez małych zakupów.Poniżej wstawiam foteczki z moich ostatnich zdobyczy :-)Na poczatek kupuje uniwersalne ciuszki a jak się już maleństwo urodzi,to będe kupowała już konkretne kolorki pasujące do płci.
derii84, kafabi, Myszka-Minnie lubią tę wiadomość
-
Te ciuszki co kupiłam mam na 56,żeby pasowaly na sam poczatek a reszte bede kupowała juz większe,bo dzieciaczki szybko rosną więc nie ma sensu za dużo kupowac.
derii84 lubi tę wiadomość
-
Hehe,Kamila teraz mam co najmniej jedne pranie dziennie,i nie wiem skąd te ciuchy się biorą????
Majeczka i tak będziesz ciągnęła te zwolnienie do końca miejmy nadzieję
A na ile dostałaś?? ja mam do 4 grudnia,nie wiemczy nie wrócę znowu na pół etatu????
Ubranka śliczne,a takiego fajnego kombinezonu w skandynawskie wzory w H&M nie widziałam,słodziutki jest
Jamuszęsobiekupić w H&M te staniki do karmienia,bo wszystkie moje,które mam drażnią mnie bardzo -