Ciąża w Szwecji
-
WIADOMOŚĆ
-
Långstrump, to masz całkiem fajną sytuację w pracy Fajnie, że tak zareagowali.
Karolla, klimat jest fajny umiarkowany, na południu jest bardzo podobnie jak w Pl. Wszystko zależy w jakie rejony kraju byście celowali
Podobnie tempem życia. Jak przyleciałam do wtedy nie męża do Sztokholmu na kilka dni to niewiele się tempo różniło od warszawskiego. A nitek i stacji metra więcej
Sfi-svenska för invandrare, czyli szwedzki dla obcokrajowców. Pierwszy stopień nauki szwedzkiego.
Jadąc do Szwecji nie umiałam szwedzkiego, wszystkiego się tu uczyłam. Jestem po studiach humanistycznych - filozofia. Ale miałam dużo wspólnego z oświatą poza studiami. W Se zrobiłam sfi, grund i gymnasium (komvux), potem kurs, praktyki i robota. Fartnęło się.
Współczuję dziewczyny mdłości i kiepskiegp samopoczucia. -
Ememensik już w sumie odpowiedziała
Jak ja chodziłam na sfi (5 lat temu) to był system codziennie po 4 godz. Teraz znajomy ma 3 razy po 4. To jest chyba żelazne od komuny w której się mieszka.
Darmowe są te szkoły a na wyższym poziomie (nie sfi) Tobie płacą
Jak ja chodziłam to była jedna określona stawka, teraz chyba indywidualnie to liczą.
Wiem że jakiś czas temu był jeszcze bonus za skończenie sfi albo jego poszczególnych etapów. Teraz nie wiem czy jest.
Dopisek: nie trzeba posiadać żadnej wiedzy językowej żeby zacząć sfi.Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 lutego 2017, 10:19
Karolla. lubi tę wiadomość
-
Widzę, że wszystko zostało napisane, a wydaje mi się, że to pytanie było skierowane do Aisy, a nie do mnie
Ja na SFI chodziłam od poniedziałku do piątku po 3h. Też mi się wydaje, że to w zależności od tego, gdzie się mieszka.
-
Hej Dziewczyny ile zajmuje załatwienie wszystkich formalności (numer, dowód), jeśli mąż będzie posiadał pracę? Czy musi pracować przez jakiś czas, czy można zacząć załatwiać od razu po rozpoczęciu pracy?
Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 lutego 2017, 15:24
-