X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ciężarówki Rocznik'89 :)
Odpowiedz

Ciężarówki Rocznik'89 :)

Oceń ten wątek:
  • Kasiarzynka Autorytet

Wysłany: 20 lutego 2016, 12:15

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Patrycja, ja z racji tego że mała mi mega dużo od początku ulewa to odbijam ją w trakcie jedzenia. Oraz po. Zawsze czekam że ze 2x sobie odbeknie, chociaż czasem nie chce mi się tego wiercącego się klocuszka nosić :) . Parę razy tego nie zrobiłam <np. przed snem jak zasnęła mi na ramieniu> i żałowałam bo pośrodku nocy budziła mnie spanikowana mała bo np. mleko jej się jakoś noskiem cofnęło - cała twarz czerwona, mleko leje się z buzi i noska, płacz. Nawet nie muszę mówić jaki to stres dla niej i dla mnie. Niemniej jednak nie każdy ma takie problemy z ulewaniem.

Dorota, nie znam się na tych kwestiach budowlanych ale nie zazdroszczę problemu. Faktycznie szkoda, że akurat teraz takie coś wynikło i musicie koło tego latać :/ .

Ada, 40 tc brzmi super! Jeszcze chwila i córa będzie z Wami <3 .

U męża cały czas zmienia się data powrotu. Prawdopodobnie będzie jednak w środę a nie czwartek. To dobrze bo marzę o nocy nie zwieńczonej pobudką w postaci dziwnych dźwięków małej. No nic, za jakieś pół godzinki daję jej obiad i lecimy na spacer. Miłego dnia i weekendu mamuśki :) .

wnidtv73dpzdszlc.png
  • kwiatuszek789 Autorytet

Wysłany: 20 lutego 2016, 12:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia dobry i jeden dzien jak maz wczesniej wroci. I mnie te dziwne poranne dzwieki wkurzaja. Powiem szczerze ze juz wolalam jak dzwonil budzik do pracy :-D

klz9io4pkfldzhbc.png
  • Pola 89 Autorytet

Wysłany: 20 lutego 2016, 21:29

Cytuj  /     /  Zgłoś