Czerwcowe dzieci 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Ariette1983 wrote:Kochane jestem po pierwszym usg - lekarz powiedział że jest idealnie więc tego się trzymam Wiek ciąży z usg pokrywa się z wiekiem z OM - czyli dzisiaj 6t6d termin na 2 czerwca. Maluch ma 1 cm i czynność serca 132. Jestem przeszczęśliwa i strasznie mi ulżyło... Choć przed samym badaniem był mega stres. Zwłaszcza że sama bym w życiu nie rozpoznała że to zarodek - nie wiem czy to wina aparatu czy może w tej ciąży robiłam badanie wcześniej niż w poprzedniej. Bo w pierwszej to zarodek było elegancko widać i wyglądał jak konik morski a dziś taka plamka... ale serduszko usłyszałam lekarz jest zadowolony więc jest super!
Ariette1983 lubi tę wiadomość
Po 6 cs I ciąża (synek 2014 r.)
Starania o drugie dziecko od maja 2017 roku
II ciąża 10tc/8tc [*] (20.11.2018)
cb [*] - grudzień 2019
mąż: teratozoospermia, ŻPN - styczeń 2020 operacja i po niej poprawa w badaniach nasienia
Ja: Hashimoto i mutacje: MTHFR C677T i A1298C heterozygota oraz PAI-1 (4G/5G) homozygota
08.09.2020 test ciążowy +
29.09.2020 ♥️ -
Ariette1983 wrote:Kochane jestem po pierwszym usg - lekarz powiedział że jest idealnie więc tego się trzymam Wiek ciąży z usg pokrywa się z wiekiem z OM - czyli dzisiaj 6t6d termin na 2 czerwca. Maluch ma 1 cm i czynność serca 132. Jestem przeszczęśliwa i strasznie mi ulżyło... Choć przed samym badaniem był mega stres. Zwłaszcza że sama bym w życiu nie rozpoznała że to zarodek - nie wiem czy to wina aparatu czy może w tej ciąży robiłam badanie wcześniej niż w poprzedniej. Bo w pierwszej to zarodek było elegancko widać i wyglądał jak konik morski a dziś taka plamka... ale serduszko usłyszałam lekarz jest zadowolony więc jest super!
Super, gratulujęAriette1983 lubi tę wiadomość
-
mother84 wrote:Super! Gratulacje ja to chyba jajo zniosę do tego 30 października. Też już bym chciała usłyszeć, że wszystko ok i serduszko bije. No ale trzeba czekać cierpliwie jak każda