X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Czerwcowe mamusie 2016
Odpowiedz

Czerwcowe mamusie 2016

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 września 2015, 05:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milego dnia dziewczyny! :)

    mybabylove lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 września 2015, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Helen witaj :)

    Ja na razie pracuję, nie wiem jak to będzie, muszę porozmawiać z dyrektorem, ogólnie jestem nauczycielem j. angielskiego, to nie jest jakaś tam ciężka praca bo przychodzę tylko na 4 godz 2 razy w tygodniu ale mam też drugą pracę, od 3 lat jestem fotografem, przeważnie takich noworodków, dzieci, fotografuję też ciąże, również reportaże - komunie, chrzest, ślub itp. no i od kilku dni wprowadziłam reportaże z narodzin, miałam już 4 takie sesje, coś niesamowitego, no ale wracając do mojej ciąży no to z czegoś jednak będę musiała zrezygnować by się aż tak nie przemęczać, wolałabym jednak zrezygnować ze szkoły bo dla mnie fotografia to jak drugie życie :)

    My już od 7:30 na nogach, zaraz się ogarnę, zawiozę małą do żłóbka i lecę do pracy ;) Ja czuję się nawet ok, nic nie boli, jedynie od kilku dni po serze mam zgagę, piersi są tak jakby wrażliwe no i podbrzusze tak z lekka ćmi:) Za 2 dni mam termin @, troszkę się stresuję :( Test pokazuję już coraz wyraźne kreski, czyli fasolek rośnie !

    Helen lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 września 2015, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was Czerwcowe Mamuśki :) czekałam aż będziecie :)

    Chciałam wam życzyć wszystkiego najlepszego w tym cudnym okresie dla was <3 , zdrówka, spokojnej ciąży, lekkich objawów no i super porodu bez komplikacji :p

    Życzy Mamuska Majówka 2016 :)
    <3

    mybabylove, Wiaterek, Helen, Kourtney lubią tę wiadomość

  • Wiaterek Autorytet
    Postów: 3117 4128

    Wysłany: 22 września 2015, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś