Czerwcowe mamusie 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
Miluszka tak jak dziewczyny pisały masz talent Kobieto! Nie pozwól mu sie zmarnować
Echhh że ja nie umiem szyć
Nic to gotowe cuda kupię
Melissa widzialam tą żyrafkę w akcji - niewiarygodne. Maluch tak jeździł nią po dziąsłach, że aż było słychaćWidać było że sprawia mu to przyjemność i przynosi ulgę
Też na pewno ją kupimy
Co do kocykow to mi strasznie podobają sie tkane, no dzianinowe takieZ tym że wybór jest taki, że na pewno kilka będę musiała nabyć
Przy starszakach miałam hopla na punkcie czapeczek i skarpetek, teraz będą kocyki
Zdrowka życzę przeziębionymMelissa84, miluszka lubią tę wiadomość
-
Ja jem dziś wszystko z czosnkiem, mąż w nocy chyba umrze z tego zapachu naczytalam się, że to naturalny antybiotyk i nawet odpowiada mi jego ostry smak. Chyba synuś to będzie ostry facet
Piękne kocyki.
Co do bólu brzucha to nie mam doświadczenia wiec nic nie podpowiem.miluszka, Melissa84 lubią tę wiadomość
Syn Filip 28 czerwiec -
Agabtm tylko nie przesadz, bo jak kazdy inny antybiotyk nadmiar moze byc szkodliwy. Moj maz kiedys objadl sie czosnkiem i skonczylo sie na wysokiej goraczce (zjadl chyba 4 zabki). Jest zdrowy, ale jak wszystko w nadmiarze szkodliwy.
Raczej nie bede tej zyrafki kupowala, dosyc droga jak na gryzak, chyba ze drugi synek bedzie ciezko przechodzil zabkowanie, ciezej niz Olaf, to wtedy rozwaze.
Ogolnie synek wciaz mowi ze dzidzius bedzie Aleksander, wiec nie wiem czy nie bedziemy musieli zrezygnowac z Eryka, skoro Olaf tak Aleksandra chceJest jeszcze czas, wiec sie okaze
Kocyki sa super, tez mialam poprzednio faze i chyba ponownie bede miala. Miluszka dzieki za info o otulinie, wlasnie znalazlam w sklepie wiec bede musiala w tygodniu jeszcze podskoczyc.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2016, 19:40
Agabtm, miluszka lubią tę wiadomość
-
Jasne wszystko w granicach rozsądku