X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne CZERWCOWE SZCZĘŚCIA 2018
Odpowiedz

CZERWCOWE SZCZĘŚCIA 2018

Oceń ten wątek:
  • teqz Autorytet

Wysłany: 15 grudnia 2017, 13:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emisia35 wrote:
    Dziewczyny...ja już zgłupiałam... :(
    Jak robiłam badania na początku ciąży,moje TSH wynosiło 2,870.
    Lekarz stwierdził,że to na granicy i zapisał Euthyrox 25mg 1xdziennie.
    Po 4 tyg zrobiłam kolejne badanie,wyszło 3,410.
    Lekarz zwiększył dawkę Euthyroxu do 50mg.
    Po tygodniu wylądowałam w szpitalu i tam wynik wyszedł 1,980.
    Wczoraj robiłam kolejne badanie i wynik to 4,020.
    Lekarz zwiększył dawkę do 100mg,z zaleceniem kontroli po tygodniu.
    Umówiłam się już do endokrynologa bo przestaję ufać mojemu ginowi i jestem w trakcie zmiany lekarza prowadzącego,ale wizytę mam dopiero na 3 stycznia.
    O co tutaj chodzi???
    Nic już nie kumam :(
    A jak rano miałaś pobieraną krew na badanie to brałaś przed pobieraniem tabletkę? Bo to by mogło bardzo wpłynąć na wynik.

A co do lekarzy to wg mnie jeśli już brać coś na tarczycę to tylko chodzić do endo, ginekolodzy zazwyczaj mało wiedzą o TSH, tylko wiedzą ile powinno być (niektórzy nawet tego nie wiedzą, mój przykład...)

Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 grudnia 2017, 13:57

• Pysiaczek89 Autorytet

Wysłany: 15 grudnia 2017, 13:56

Cytuj  /     /  Zgłoś
    teqz wrote:
    Tak, mnie boli, taki dziwny ból promieniujący na całe pośladki czasem. Krzyż mnie bardzo w pierwszym trymestrze bolał, teraz już mniej, tylko jak za dużo chodzę.
    Mnie tez krzyz bolał i w sumie boli nadal dość czesto... ale w pierwszej ciazy miałam to samo... zgłaszałem to ostatnio mojej gin, to powiedziała, ze macica sie przygotowuje juz do porodu, dość szybko w sumie i ja mam tak w ciazy, ze to bardzo odczuwam.

Marcelek ❤️❤️
    mhsvj48aydsq5qzs.png
    Mikuś <3 <3
    961lwn15top0zbzy.png

• witaminkab Autorytet