Czerwiec 2015 =)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Dziewczyny
ni wiem która z Was polecała mi pumpernikla z Kaufa jako pieczywko w diecie cukrzycowej... ale od kiedy go jem cukier w granicach 110. Sprawdzam w dalszym ciągu co mogę, a czego nie
jakoś te dni lecą, a co do snów... to ja śpie jak kamień. A nie pogardziłabym jakimś erotykiem xD
Sista, Nieukowa, Joasia:), nenette, karolina0522, Scintilla lubią tę wiadomość
-
gosi_a wrote:Hej Dziewczyny
co do koszul to mi się też podobają te od tego sprzedawcy ale kupię jedną bo jedną dostałam od siostry. Widzę że temat wyprawki porodowej ruszył pewną parą więc sama stwierdziłam że czas zasięgnąć opinii doświadczonej żeby wiedzieć co brać a co nie. Mam tam jakieś majtki jednorazowe i jakieś podkłady ale słabo kojarzę czego ile się używa itp.
podobnie jest z kwestią butelek bo tu również jestem zielona ale tym to się zajmę jak w końcu dotrą moje mebelki które miały być na początku lutego
chciałam zajechac jutro do tego sklepu bo przez telefon to takie gadanie ale mąż tak nam zaplanował wyjazd od teściów że nie zdążymy. Zajadę tam sama we wtorek i załatwię temat
Kasika gdyby mi lekarz powiedział że mam leżeć to też bym też leżała
We wtorek wizytuję i już się nie mogę doczekać bo chciałabym wiedzieć co z tym łożyskiem. Ciągle siedzi mi to w głowie bo to już nawet nie chodzi o sposób porodu ale donoszenie ciąży.
Cukier unormowałam więc chociaż tyle dobrze
Właśnie u mnie wychodzi słońce więc życzę by i u Was dzień był promienny
P.s. nie wiem czy odnioslam się do wszystkich wątków ale tyle napisałyście że hoho
:* zazdroszczę tego unormowania. Ile Ci to zajęło? Ja jak narazie się zmagam, no ale ciężko mi to wychodzi. Nie mam pomysłu co robić sobie do jedzenia, więc kończe na kanapkach. Albo 4 łyżkach kaszy z pieczonym kurczakiem na obiad -
Ja Ci polecałam pumpernikiel ale powiedz to po posiłku masz 110 czy na czczo?