X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Czerwiec 2022
Odpowiedz

Czerwiec 2022

Oceń ten wątek:
  • Alano Koleżanka
    Postów: 35 25

    Wysłany: 19 listopada 2021, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do usg ponoć warto też jest pobrać krew jak na pappę, bo to może dać lekarzowi wskazówkę co do potencjalnych problemów 3 trymestru, które można na tym etapie jeszcze wyeliminować profilaktyką.
    Pappy też nie zamierzam liczyć, bo mam złe wspomnienia (mieliśmy 1:2, na koniec wszystko było ok, a stres największy największy życiu), ale dostałam wtedy acard i to ponoć mogło mnie uchronić przed stanem przedrzucawkowym i niską wagą urodzeniową.
    No ale nie jestem lekarzem, przekazuje tylko co mi powiedzieli moi lekarze, którym ufam. Na koniec każdy podejmuje decyzje sam :)
    Oby jak najwięcej zdrowia i jak najmniej stresu!

    oar8hgqshs4niyt3.png
  • Moni** Autorytet
    Postów: 861 504

    Wysłany: 19 listopada 2021, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja robię prenatalne i pappe tak samo ale ze względu na historię poronień mam refundowane i jednak wolę mieć to zrobione. Ale wiadomo każdy jest w innej sytuacji.

    ♥️córeczka🙏
    f2w3yx8dqn2x2gqa.png
    0,4, acard, pregna plus, actifolin.

    09.2021 ciąża biochemiczna 💔
    26.01.2021 poronienie zatrzymane 8tc 💔
    27.10.19. Synek ♥️
    ciąża pozamaciczna 06.2017 💔ciąża biochemiczna 02.2018💔; 10.2018💔
    Mutacje V R2 heterozygota, MTHFR heterozygota, PAI 1 4G homozygota
  • Dorrotaaa Koleżanka
    Postów: 48 67

    Wysłany: 19 listopada 2021, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny
    Ja w poniedzialek zrobiłam pappa i teraz we wtorek man prenatalne,też po poronieniach mam refundowane,ale mega się stresuje,ten stres chyba nigdy nie minie.
    Zamówiłam detektor tętna płodu,żeby chociaż trochę się uspokoić.

  • Domi93 Autorytet
    Postów: 1007 386

    Wysłany: 19 listopada 2021, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś