CZERWIEC 2025
-
WIADOMOŚĆ
-
Tanashi moj maz ma brata w neo wiec znam klimat 😅 ale trójka w trzy lata to juz niezle szaleństwo. Ja bym nie dala rady, mimo, ze jestem za małymi różnicami wieku 🫣 Ogólnie moje serce bardzo chciałoby jesczze jednego bobasa, ale rozsądek pewnie wygra, bo byłoby trudno pod wieloma względami plus moj maz za bardzo nie chce. On już wgle do trzeciego nie był przekonany, chociaż jest z wielodzietnej rodziny 🤷♀️
Alex to szkoda, że nie pospałaś…
Elza ja też myślę, że jestem ciulowym kierowcą, więc piątka 🫣 jeżdżę głównie po małym miasteczku naszym i wiejskich drogach. Do Szczecina to w sumie z mężem głównie poza jakimiś naprawdę wyjątkami, bo się boję jeździć po dużym mieście, nie umiem jeździć z tramwajami plus wożenie dzieci mnie tak stresuje jak prowadzę, że wolałabym nieraz iść pieszo kawał drogi serio 🫣
Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 kwietnia, 21:53
-
Ja mam zrobiony kurs i wszystko i to od 14 lat już.
Tylko na egzamin iść ale za młodu zdawałam kilka razy i później się zraziłam i więcej nie podeszłam. Próbowałam jeszcze z 2 lata temu ale też mnie blokuje strach.
Ale muszę chyba przy dwójce dzieci już to ogarnąć później 🫣 -
Nigdy nie wiadomo co się w życiu zdarzy, więc ogarniaj Madzia, kobieta musi być niezależna mimo wszystko
U mnie rodzice cisnęli na prawko, chociaż na studiach bardzo mało jeździłam i wiele zapomniałam. Ale no mieszkam na wsi, więc tu trzeba mieć auto na zakupy, szczepienia, zaraz się zacznie wożenie do szkoły itd. Jakoś nie wyobrażam sobie sześciolatki autobusem puścić więc trzeba się przełamywać z oporami i jeździć…
Karola to moja przerwa studencka od jeżdżenia przy Twojej to nic 🤣Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 kwietnia, 21:56
-