CZERWIEC 2025
-
WIADOMOŚĆ
-
Alex, jak dobrze, że u Ciebie wszystko w porządku! Czekałyśmy na wieści od Ciebie. Jesteś bardzo dzielna, że przetrwałaś taki ciężki poród, regeneruj się teraz na spokojnie
Ja też jestem kierowcą, jedynym kierowcą w rodzinieAle do porodu się nie będę wiozła, jest plan wziąć taksówkę, mam nadzieję, że wody będą uprzejme odejść dopiero w szpitalu
Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 czerwca, 13:02
Alex_92 lubi tę wiadomość
🙍♀️ 32 --> endometrioza, celiakia, AMH 1,89
🙍♂️ 32 --> obniżona ruchliwość plemników, suplementy wprowadzone od lipca 2024
04.2024 💔 ciąża pozamaciczna, wyleczona metotreksatem
06.10.2024 ⏸
Beta hCG:
07.10. - 16,8 🔸️09.10. - 68,5 (📈 312%)🔸️11.09. - 218 (📈206%)🔸️14.09. - 724 (📈125%)🔸️16.10. - 1420 (📈96%)
16.10. pęcherzyk 5,6 mm 🥰
25.10. CRL 0,44 cm, pęcherzyk 1,92 🥰
15.11. CRL 2,41 cm
20.12. CRL 8,07 cm
15.01. 220g 💙
06.02. 360g
05.03. 737g
16.03. 1060g
07.04. 1503g
12.04. 1667g
30.04. 2136g
09.05. 2433g
21.05. 2717g
28.05. 2979g
🩺 06.06.2025
-
Tanashi nie znasz dnia ani godziny! Może wcale nie musisz się nastawiać na długie czekanie
Powiem Wam, że ja z dwa miesiące nie jeżdżę… Nie to że się boję czy coś, ale jestem niska i jak przez brzuszek mam odsunięty fotel to nie jestem w stanie wcisnąć do końca sprzęgła. Problemy osób niedużych xd a że obracamy się w środowisku strażaków to też mi nagadali, że brzuch nie może być przy samej kierownicy bo jakby wybuchła poduszka powietrzna to bla bla bla… więc no od dwóch miesięcy jestem na łasce i niełasce męża xd ale szczęśliwie jakoś wszystko się daje zorganizowaćTanashi lubi tę wiadomość
-
Nosa wrote:Yumi (zwana Yunnan 🤣) gratulacje! Brzmi jak dobry poród 🩷✌️
Alex_92 uff 🙂 kamien z serca, dochodz do siebie na spokojnie, gratulacje ! 🩵
Nineq jak pierwsza nocka w domu?
Coraz więcej pokarmu mam, cycki zaczynają boleć, muszę czasem odciągnąć laktatorem.Elza1234, amoze lubią tę wiadomość
-
Alex, super wiadomości, gratuluję 🌸🥰 dobrze, że dałaś znak
Alex_92 lubi tę wiadomość