X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Grudniowe mamusie 2015
Odpowiedz

Grudniowe mamusie 2015

Oceń ten wątek:
  • niania.ogg Autorytet

Wysłany: 9 października 2015, 19:04

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dżulia wrote:
    Tak z ciekawości spytam, ktoś zmaga się z chlestazą ciążowa? albo orientuje się jakie badania trzeba zrobić żeby potwierdzić /wykluczyć chorobę? ;)
    ja na razie jestem zielona w temacie, ale zamierzam intensywnie się wgłębić. Od poniedziałku dokucza mi świąd skóry, to tu to tam, nie taki typowy dla cholestazy, czyli podeszwy stóp i wnętrze dłoni. Do tego od poniedzialku nudności, kompletny brak apetytu, zdarzały się wymioty i ciągły stan pernamentnego wyczerpania. Swędzenie dokucza mi szczególnie wieczorem i nie daje zasnąć. Dzisiaj zrobiłam bilirubinę i wyszła ok, za to alat 43 (norma do 33) i aspat 45 (norma do 32). Trochę spanikowałam, bo dzisiaj nie udało mi się już wbić do żadnego gina, ale przekopałam net i się uspokoiłam, bo dziewczyny leczone na cholestazę miały wyniki w okolicach 100 do nawet 2500. Teraz mam plan, żeby we wtorek ponowić wyniki i dodać do nich jeszcze kwasy żółciowe i fosfatazę alkaiczną. Teraz będę te badania często powtarzać, bo alat i aspat potrafią ponoć bardzo szybko i gwałtownie wzrosnąć. W necie jest generalnie bardzo mało o cholestazie, najwięcej na forach.

https://www.maluchy.pl/li-71898.png

https://www.maluchy.pl/li-72950.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 9 października 2015, 19:06

Cytuj  /     /  Zgłoś