X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Grudniowe mamusie 2015
Odpowiedz

Grudniowe mamusie 2015

Oceń ten wątek:
  • bella88 Autorytet

Wysłany: 12 czerwca 2015, 13:20

Cytuj  /     /  Zgłoś
    KASIAG24 wrote:
    dziewczyny bylam sie zalatwic i jak sie podcieralam to mialam krew na papierze !!:((( wczoraj mialam wizyte bylo wszystko ok, rany ale sie boje:((( mam czekac czy sie powtorzy czy co robic? jestem w pracy a moj lekarz dzisiaj to tylko prywatnie....

Dużo było tej krwi? Jeżeli dużo ja bym zadzwoniła do swojego gina i niech on zadecyduje. Może to jednorazowe. Zdarzało Ci się wcześniej? Bo nie pamiętam. Bierzesz jeszcze luteine?

25 cs o drugie maleństwo
    29.04 10dpo - ||
    05.05 16dpo Beta 1113 mlU/ml, Prog 35,60 ng/ml
    07.05 18dpo Beta 2307 mlU/ml
    Wizyta 29.06 godz. 18.45 prenatalne
    oar8skjo7l38xs7t.png
  • KASIAG24 Autorytet

Wysłany: 12 czerwca 2015, 13:26

Cytuj  /     /  Zgłoś
    własnie nie bylo duzo, myslalam, ze to za przeproszeniem z tylka bo kiedys taka plamke mialam ale wzielam papier i to z pochwy raz przetarlam byl sluz zkrwia a drugi raz juz czysto teraz sprawdzalam wycieralam papierem sluz jest normalny bez krwi czy innych domieszek, nigdy wczesniej nie mialam zadnych plamien nic nie bralam nie biore wczoraj mialam wizyte bylo wsyztsko ok. moze byc to spowodowane lekkim zaparciem?? na arzie czekam czy dzwonic do lekarza ale chyba sie zaraz przekrece ze strachu...

km5szbmhj06ctvox.png

gwn9018.png
  • balbo Ekspertka

Wysłany: 12 czerwca 2015, 13:32

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eve_84 wrote:
    Witajcie w tym pięknym gorącym dniu :-)