Grudniowe mamusie 2015
-
WIADOMOŚĆ
-
KASIAG24 wrote:dziewczyny bylam sie zalatwic i jak sie podcieralam to mialam krew na papierze !!
(( wczoraj mialam wizyte bylo wszystko ok, rany ale sie boje:((( mam czekac czy sie powtorzy czy co robic? jestem w pracy a moj lekarz dzisiaj to tylko prywatnie....
Dużo było tej krwi? Jeżeli dużo ja bym zadzwoniła do swojego gina i niech on zadecyduje. Może to jednorazowe. Zdarzało Ci się wcześniej? Bo nie pamiętam. Bierzesz jeszcze luteine? -
własnie nie bylo duzo, myslalam, ze to za przeproszeniem z tylka bo kiedys taka plamke mialam ale wzielam papier i to z pochwy raz przetarlam byl sluz zkrwia a drugi raz juz czysto teraz sprawdzalam wycieralam papierem sluz jest normalny bez krwi czy innych domieszek, nigdy wczesniej nie mialam zadnych plamien nic nie bralam nie biore wczoraj mialam wizyte bylo wsyztsko ok. moze byc to spowodowane lekkim zaparciem?? na arzie czekam czy dzwonic do lekarza ale chyba sie zaraz przekrece ze strachu...
-
Eve_84 wrote:Witajcie w tym pięknym gorącym dniu
Dzisiaj sie troche wkurzylam w pracy, chciałam skrócić godziny do sześciu codziennie. Po ośmiu godzinach siedzenia przed kompem boli mnie brzuch i kręgosłup i pani doktor zaleciła krócej. Powiedziałam szefowej, zgodziła sie bez problemu. A kadry powiedziały ze skoro bede wychodzić po 6 godzinach to musza mi etat zmienić. Prawda jest taka, że poza praca przed komputerem nie mam co robić. Maja sie zastanowić co ze mna zrobić. Jak sie nie zgodzą na krócej to ide na L4.
28.lipca, w dzien moich urodzin, mam połówkowe USG. Zobaczymy czy płeć sie potwierdzi z pierwszym USG.
Imiona u nas: chłopiec od zawsze Krzyś, a dziewczynka - Alicja, niedawno nam przyszło do głowy
Co do serduszkowania, to my od początku nic a nic. Miałam infekcje cały czas i miałam zabronione. A teraz boje sie ze coś moze sie stać. Moze w weekend sie przekonam, tym bardziej ze rocznice ślubu wczoraj mieliśmyPchełka, Eve_84 lubią tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualny
-