Grudniowe mamusie 2018 ! :)
-
WIADOMOŚĆ
-
To jest chyba kość udowa mierzona.
Ja bym powiedziała, że widzę tam dwie nóżki w sensie uda osobno pupkę i ewentualnie pępowinę może tam wyżej ale ja nie jestem lekarzem, a zdjęcia usg to widuje swoje i koleżanek jak pokażątakże ze mnie żaden fachowiec w tym temacie
Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 czerwca 2018, 09:48
-
Może kość udowa Magda.
Bo to jest chyba zdjęcie takie od dołu, ze widać nóżki i kawałek pupy
Witam sięAgulineczka z tymi bólami głowy doskonale Cię rozumiem
próbuje nie brać leków, ale leżąc tak mi pulsuje skroń i jakoś uciska w środku że płakać mi się chce ..
U nas dzisiaj wietrznie. Trochę odetchniemy od upałów. Lubię ciepło, ale 30st w cieniu to przesada -
Magdaa21 wrote:Hej,
Ja wczoraj pojechałam do lekarza bo niepokoily mnie ciągnięcia w brzuchu. Pani dr na usg powiedziała że widać że brzuch spiety, dostałam dodatkowo magnez 2x1. Byłam mega zdenerwowana i mimo że coś pokazywała na usg to ja widziałam tylko jakieś plamy. Dostałam wydruk ale nie wiem co na nim jest..
Może Wy coś widzicie?
Moim zdaniem po zdjęciu nie można nic powiedzieć, bo nic nie widać. Jest przysłonięte. Wpisz sobie w Google: potty shot i zobaczysz jak to widać i jak można rozróżnić
To co mierzyła to kość udowa. Zdjęcie jest zrobione od spodu pupy. To tak jakbyś kucneła i od spodu ktoś by Ci zdjęcie zrobiłWiadomość wyedytowana przez autora: 22 czerwca 2018, 09:55
-
Heeej
Ja własnie przyszłam z wizyty. USG nie miałam bo w sumie przedwczoraj miałam prenatalne więc nie trzeba bylo ale zrobił mi cytologie, dostałam zwolnienie do poniedziałku mam przyjść w poniedziałek po nie
Nie wiem czemu nie mógł wpisać z inna data ale grunt że w końcu je dostałam!
Aa no i w końcu też założyli mi tą kartę ciążyWiadomość wyedytowana przez autora: 22 czerwca 2018, 09:55