Grudniowe Mamuśki 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja dziś pół dnia pasowałam i dość długo stałam i zastanawiam się, czy to od tego ten brzuch mnie boli. Boję się obiadu.. bo póki co jest mi średnio. Już herbatę miętową wypiłam. A dziś się szykuje dobry obiad, bo LIN pieczony w piekarniku z cytryną, czosnkiem, cebulką i ziołami, a do jego podsmażane pieczarki w bułce tartej i frytki.
-
Karola nie martw się, fakt że nie znam się ale jeżeli rośnie Ci poziom igg to znaczy że choroba przechodzi w starsze stadium? Jak igm masz niskie to chyba lepiej.
Ja muszę powtórzyć toxo i boreliozę, niby w grudniu robiłam i nie miałam już bakterii ale sprawdzę przy najbliższym ķłuciu.
zazdroszczę wam zdolności kupowania w sh zarówno dla siebie jak i dla dziecka.
Basen z dzieckiem obowiązkowo
Olcia to ja mam body z hm do tych skarpetek
Nie zazdroszczę Wam mdłości mi odpukać juz jest super czasem jak troszkę mnie zemdli to zamieram na chwilęale jest ok
-
https://www.google.pl/search?redir_esc=&hl=pl-PL&safe=images&oe=utf-8&q=tutek%20grander%20play&source=android-browser-suggest&qsubts=1404135806321#facrc=_&imgrc=xpoWMfwvs--eaM%253A%3Bundefined%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.maxi-baby.pl%252Fgalerie%252Ft%252Ftutek-grander-play-eco-2_30426.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.maxi-baby.pl%252Fp14969%252Ctutek-grander-play-eco-2014-2w1-cabriofix.html%3B617%3B622
Mi ten wózek się podoba -
Hej dziewczyny
Ja dziś mam trochę więcej energii i trochę mniejszego leniaZatem zabrałam się za przegląd szafy. Od dwóch tygodni większość ubrań leżała na podłodze i czekała na lepsze czasy
Popakowałam ciuchy, w które już się nie mieszczę, przymierzyłam pozostałe i zostawiłam to, co się jeszcze nadaje. Ale za miesiąc znów będzie trzeba zrobić przegląd, bo część ubrań jest taka na teraz
Poprasowałam te, które już wcześniej przejrzałam i byłabym z siebie dumna, gdyby nie fakt, że nadal te sterty ubrań leżą na podłodze