WIELKA AKCJA PŁODNOŚCI   

Czasami życie pisze różne scenariusze.
Sprawdź jak zabezpieczyć płodność - swoją i partnera!
Sprawdź
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Grudniowe Mamuśki 2014
Odpowiedz

Grudniowe Mamuśki 2014

Oceń ten wątek:
  • Milcia Autorytet

Wysłany: 1 lipca 2014, 17:25

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dziś pół dnia pasowałam i dość długo stałam i zastanawiam się, czy to od tego ten brzuch mnie boli. Boję się obiadu.. bo póki co jest mi średnio. Już herbatę miętową wypiłam. A dziś się szykuje dobry obiad, bo LIN pieczony w piekarniku z cytryną, czosnkiem, cebulką i ziołami, a do jego podsmażane pieczarki w bułce tartej i frytki.

ltCGp1.png HZoWp2.png
  • eforts Autorytet

Wysłany: 1 lipca 2014, 17:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola nie martw się, fakt że nie znam się ale jeżeli rośnie Ci poziom igg to znaczy że choroba przechodzi w starsze stadium? Jak igm masz niskie to chyba lepiej.

Ja muszę powtórzyć toxo i boreliozę, niby w grudniu robiłam i nie miałam już bakterii ale sprawdzę przy najbliższym ķłuciu.

zazdroszczę wam zdolności kupowania w sh zarówno dla siebie jak i dla dziecka.

Basen z dzieckiem obowiązkowo :)

Olcia to ja mam body z hm do tych skarpetek :)

Nie zazdroszczę Wam mdłości mi odpukać juz jest super czasem jak troszkę mnie zemdli to zamieram na chwilę :) ale jest ok

1usaanlitgnl6x8t.png
    1usaupjyr1vci98r.png
  • eforts Autorytet

Wysłany: 1 lipca 2014, 17:39

Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://www.google.pl/search?redir_esc=&hl=pl-PL&safe=images&oe=utf-8&q=tutek%20grander%20play&source=android-browser-suggest&qsubts=1404135806321#facrc=_&imgrc=xpoWMfwvs--eaM%253A%3Bundefined%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.maxi-baby.pl%252Fgalerie%252Ft%252Ftutek-grander-play-eco-2_30426.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.maxi-baby.pl%252Fp14969%252Ctutek-grander-play-eco-2014-2w1-cabriofix.html%3B617%3B622

Mi ten wózek się podoba :)

1usaanlitgnl6x8t.png
    1usaupjyr1vci98r.png