Grudzień 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Wachciowa wrote:Dziewczyny kupiłam poduchę. Poszewkę można ściągnąć, ma zamek z boczku.
Pytałam o ciuchy ciążowe to usłyszałam że to nie od dzisiaj.. WTF? Pokazałam ulotkę, datę to byli zaskoczeni. Podobno nie dostali jeszcze jakiejś oficjalnej zgody na rozładowanie tego towaru. Nie wiem. Nie znam się. Mam podjechać jutro i sprawdzić. -
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyWachciowa wrote:Dziewczyny kupiłam poduchę. Poszewkę można ściągnąć, ma zamek z boczku.
Pytałam o ciuchy ciążowe to usłyszałam że to nie od dzisiaj.. WTF? Pokazałam ulotkę, datę to byli zaskoczeni. Podobno nie dostali jeszcze jakiejś oficjalnej zgody na rozładowanie tego towaru. Nie wiem. Nie znam się. Mam podjechać jutro i sprawdzić.
Ach, czyli jednak nie dojrzałam tego zamkaJa już poszłam za ciosem i zamówiłam jednak na allegro trochę większą
A ciuszków przynajmniej u mnie było bardzo mało, ale były. Piżamy i legginsy.
-
Wachciowa wrote:Dziewczyny kupiłam poduchę. Poszewkę można ściągnąć, ma zamek z boczku.
Pytałam o ciuchy ciążowe to usłyszałam że to nie od dzisiaj.. WTF? Pokazałam ulotkę, datę to byli zaskoczeni. Podobno nie dostali jeszcze jakiejś oficjalnej zgody na rozładowanie tego towaru. Nie wiem. Nie znam się. Mam podjechać jutro i sprawdzić.ja swoją zobaczę pewnie koło 17, a przetestuję wieczorem
spodnie ciążowe u mnie w biedronce były normalnie, czekają na mnie razem z poduchą w bagażniku męża ;>Mom of 3
11.2011
11.2017
06.2019 -
nick nieaktualny
-
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/acb667b49b47.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/d4cba973d1ff.jpg https://naforum.zapodaj.net/thumbs/dad1fff5e18c.jpg
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/5b5fabfd5447.jpg
strona producenta http://smukee.pl/
nie mam pojęcia co poducha ma w środku, wkład jest elastyczny. Bałam się że jak się uwale z moim cielskiem to będzie placek nie poducha ale zdziwilam sie. Nigdy nie mialam takiej poduchy to moja pierwsza, jestem zadowolona. -