♥️ Kwiecień 2021 ♥️
-
WIADOMOŚĆ
-
Butterfly02 wrote:Bell trzymam kciuki, mam nadzieje,ze bedzie dobrze u Was. Najważniejsze, ze masz dobrych lekarzy. Ja jutro po 17 mam wizytę sama jestem ciekawa co mi powie lekarz. Z tego co pamiętam Ty miałaś bol nie do zniesienia, u mnie to nie jest jakiś hardcore aczkolwiek boli. Ogólnie blizna po cc nigdy nie dawała mi się we znaki, nawet kiedy ćwiczyłam bardzo intensywnie. No ale wiadomo ciaza stan wyjątkowy..
Mnie tez nigdy nie bolała... i przed ciaza była ciągła i gruba, ale docent mówił, ze dopiero w ciąży się okazuje jaka ma wytrzymałość 🤷♀️Antoś 15.01.2015, 11:25 3850 g i 55 cm
Leoś 29.05.2017, 8:54 - 3940 g i 58 cm
Aleks 31.03.2021, 9:25 3520 g i 55 cm
Wincent 30.08.2023, 10:46 3930 g i 54 cm
[*] 2014 i 2016 -
nick nieaktualnyOlciak moj szpital ma 3 stopien a te ktore mi zostały bedzie 1 takze jest do kitu mam nadzieje że do kwietnia sie to jakos wyprostuje.
Prezent dla siostrzenicy strzelony w 10 barzo sie cieszyła i calowala mameWiadomość wyedytowana przez autora: 19 października 2020, 16:53
-
Hej ☺️ Ja od dzisiaj na L4 muszę się przyzwyczaić do leniuchowania. Mam zaraz wizytę i w końcu się dowiem czy to na pewno dziewczynka. Od tygodnia boli mnie brzuch dołem. Dzisiaj w nocy ból mnie aż obudził. Mam nadzieję, że to nic poważnego.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 października 2020, 17:07
-
Ja tez od wczoraj czuje ruchy dzidzi, już zapomniałam jakie to miłe i uspokajające uczucie. Już nie mogę się doczekać wizyty w środę.
U nas w pracy dużo ludzi chorych, do tego doszły mnie słuchy ze 3 osoby maja pozytywny wynik covid, wiec po wizycie w środę poinformuje władze ze jestem w ciąży i będę chciała isc na L4.
Co do wózka, ja mam Mutsy i2. Lubię go ale idealny to on nie jest. Z perspektywy czasu kupiłabym gondole a później jakaś fajna lekka spacerówkę.zokeia lubi tę wiadomość
-
nick nieaktualny
-
A jak to można sprawdzić?
Edit!