Kwietniowe maluszki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Ja też mam spory nadbagaż kilogramów sprzed ciąży mimo.
Zaszłam z wagą 77kg przy 170cm wzrostu (po tym jak zeszłam z 95kg) a już mam 86 na liczniku .
Po ciąży jak tylko dostanę zielone światło wracam do ćwiczeń bo tylko to dało mi takie efektyWiadomość wyedytowana przez autora: 20 stycznia 2019, 20:38
-
nick nieaktualnyDziewczyny, waga się będziemy martwić po ciazy
na razie się cieszmy tymi naszymi maluchami w brzuchu, że są tam i żeby sobie tam zdrowo siedziały. W końcu to Nasze wymarzone Perełki, to czym jest te parę kg w tą czy w tamtą
malutka_mycha, martusiawp, Tunia76, Wiewióreczka lubią tę wiadomość
-
Dziewczyny, które brały te silikonowe osłonki na piersi od Medeli. Brałyście te?
https://www.aptekagemini.pl/medela-nakladki-silikonowe-contact-rozmiar-m-2-sztuki.html
bo właśnie robie koszyk w gemini i nie wiem, zaczęłam szukać w necie jak dobrać rozmiar i znalazłam chyba jeszcze jakieś inne... a jestem kompletnie zielona w temacie👱🏻♀️30 🧔🏻♂️32
05.2018 poronienie zatrzymane 9tc
04.2019 👶🏼
Aktualnie 1 cs o drugie bejbisia
13.02 ⏸️
15.02 beta 81,5
17.02 beta 158,4
01.03 pęcherzyk ciążowy 1,2 cm
15.03 CRL 1,24 cm ❤️ -
Ja się zdecydowałam, jutro idę na te próby watrobowe. Ta swędzace skóra mnie martwi.
Od wczoraj słabo się czuje, dosłownie mi słabo, niedobrze, bardzo mnie boli pod żebrami j ogólnie nastrój mi nie dopisuje. Wszystko mnie męczy i mam etap na marudzenie. I nie mam pojęcia jak sobie poprawić nastrójoby mi tak do porodu nie zostało.
-
nick nieaktualny
-
Ja mam etap "płakania" chyba- płakałam, że muszę być na diecie, że chodzę jak kaczka, że chciałabym chodzić w MOICH ciuchach (w sensie tych sprzed ciąży)... no ciężki czas mam ostatnio...
malutka_mycha lubi tę wiadomość
👱🏻♀️30 🧔🏻♂️32
04.2019 👶🏼
13.02 ⏸️
15.02 beta 81,5
17.02 beta 158,4
15.03 CRL 1,24 cm ❤️ -
nick nieaktualnyDorotaAnna wrote:Dziewczyny, które brały te silikonowe osłonki na piersi od Medeli. Brałyście te?