Kwietniowe maluszki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Franka2104 wrote:Dzień Dobry! To była dobra noc:) zero pobudek, aż do teraz - głód zmotywował mnie do wyjścia z łóżka. jestem zawsze tak obolała po nocy, że aż strach się podnosić, wszystko ciagnie I kłuje
Fasolka, wstępnie mnie to przypinanie snuza do dziecka wręcz zachwyciło, takie to mobilne, można zabrać do wózka, do auta, na wakacje itp....muszę chyba pomacać oba typy na żywo w sklepie i zobaczyć co i jak.
Jestem totalnie zielona w kwestii tych wazystkich dziecięcych gadżetów, ostatnie małe dziecko w moim najbliższym otoczeniu to moja siostra, rocznik ‘92
no to jest argument na plus, że można zabierać ze sobą... też najlepiej będzie chyba pomacać różne warianty w sklepie i wtedy zdecydować...Fasolka77
-
Kiwona wrote:Macie dziwaczne sny? Mi się śniło, że brałam kąpiel w jakiejś luksusowej łazience, gdzie był sejf. W tym czasie włamal mi się do łazienki Błaszczykowski z Liroyem i okradli ten sejf. Później sprawę próbowała rozwiązać Beata Szydlo i jej goryle. Kurtyna.
KIWONA jesteś zwycięzcą!stresant lubi tę wiadomość
Fasolka77
-
Twardy orzech z tym monitorem...Paula tak na oko jak oceniasz, snuza będzie dla dziecka jakkolwiek zauważalny czy odczuwalny? Z drugiej strony zupełnie nie wiem czy dużo jest gimnastyki z montowaniem takiego tradycyjnego modelu w łóżeczku...,
Po wyborze wózka i fotelika myślałam, że już będzie z górki -
Kiwona... aż takich snów to ja nie miewam:D
Niestety często mi się śni, że mój mąż np. nie chce mnie dotknąć i jestem na niego za to wściekła, potem się budzę i chcę mu robić awanturęZastanawiałam skąd biorą się te sny, ale to chyba dlatego, że go praktycznie przy mnie nie ma
Od rana do nocy jest w pracy, jedynie weekendy spędzamy wspólnie, ale wtedy mamy ogrom rzeczy do zrobienia. Strasznie za nim tęsknię... już nie mogę się doczekać tych dwóch tygodni po urodzeniu Bianki które spędzimy cała czwórką... ahh jaki to będzie cudowny czas
-