X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniowe maluszki 2019
Odpowiedz

Kwietniowe maluszki 2019

Oceń ten wątek:
  • Fasolka77 Autorytet

Wysłany: 13 lutego 2019, 08:30

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Franka2104 wrote:
    Dzień Dobry! To była dobra noc:) zero pobudek, aż do teraz - głód zmotywował mnie do wyjścia z łóżka. jestem zawsze tak obolała po nocy, że aż strach się podnosić, wszystko ciagnie I kłuje :/

Fasolka, wstępnie mnie to przypinanie snuza do dziecka wręcz zachwyciło, takie to mobilne, można zabrać do wózka, do auta, na wakacje itp....muszę chyba pomacać oba typy na żywo w sklepie i zobaczyć co i jak.
    Jestem totalnie zielona w kwestii tych wazystkich dziecięcych gadżetów, ostatnie małe dziecko w moim najbliższym otoczeniu to moja siostra, rocznik ‘92

no to jest argument na plus, że można zabierać ze sobą... też najlepiej będzie chyba pomacać różne warianty w sklepie i wtedy zdecydować...

Fasolka77

atdc9vvjype3clpf.png
  • Fasolka77 Autorytet

Wysłany: 13 lutego 2019, 08:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiwona wrote:
    Macie dziwaczne sny? Mi się śniło, że brałam kąpiel w jakiejś luksusowej łazience, gdzie był sejf. W tym czasie włamal mi się do łazienki Błaszczykowski z Liroyem i okradli ten sejf. Później sprawę próbowała rozwiązać Beata Szydlo i jej goryle. Kurtyna.

KIWONA jesteś zwycięzcą! ;)

stresant lubi tę wiadomość

Fasolka77

atdc9vvjype3clpf.png
  • Franka2104 Autorytet

Wysłany: 13 lutego 2019, 08:34

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Twardy orzech z tym monitorem...Paula tak na oko jak oceniasz, snuza będzie dla dziecka jakkolwiek zauważalny czy odczuwalny? Z drugiej strony zupełnie nie wiem czy dużo jest gimnastyki z montowaniem takiego tradycyjnego modelu w łóżeczku...,

Po wyborze wózka i fotelika myślałam, że już będzie z górki

tb739vvj5r83d9nz.png
  • Natalia-tosia Autorytet

Wysłany: 13 lutego 2019, 08:36

Cytuj  /     /  Zgłoś