Kwietniowe maluszki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Szonka wrote:moze chciala powiesic swoje pra ie, ale bylo za malo miejsca.
malutka_mycha lubi tę wiadomość
-
Karollinax26 wrote:Brzuch mnie boli, jeszcze gdyby tego było mało dostałam pismo z Zusu o odmowie przyznania zasiłku ...
Nie rozumiem, byłam na zwolnieniu od maja, bo miałam zabieg na kolano, później zaszłam w ciąże i od tamtej pory cały czas na l4. Co ja mam w takiej sytuacji zrobić ? Bo ZUS mi pisze, że wykorzystałam już ten okres chorobowy. Ja jebie.
A może ktoś nie zaznaczył na zwolnieniu B, że ciążowe.
Niestety nie znam się na ZUSach. -
Karollinax26 wrote:Brzuch mnie boli, jeszcze gdyby tego było mało dostałam pismo z Zusu o odmowie przyznania zasiłku ...
Nie rozumiem, byłam na zwolnieniu od maja, bo miałam zabieg na kolano, później zaszłam w ciąże i od tamtej pory cały czas na l4. Co ja mam w takiej sytuacji zrobić ? Bo ZUS mi pisze, że wykorzystałam już ten okres chorobowy. Ja jebie.
Zaraz spróbuję sie dowiedziec od brata dziewczyny czegos bo jej mama pracuje w zus.Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lutego 2019, 17:46
-
Ja zmykam do domu. Kurcze.. maz do mnie pisal, ze mu dluzej dzisiaj zejdzie w pracy i wroci pozno.
Oznacza to, ze jak wroce to musze wyprowadzic psa i nie mam dzis w domu obiadu ;((
Skoro to ja bede w domu wczesniej to wypadaloby zebym ja dzis cos ugotowala, ale mi sie taaaak okropnie nie chce..
Pisal mi zebym sobie nie zawracala glowy i zjadla cos na szybko, a on jak wroci to nam cos ugotuje, no ale bede sie zle czula jak on wroci pozno a na stole nie bedzie jedzonka…
No nic, musze cos wymyslec na szybko i sie jakos zmotywowac!
Milego wieczoru i do jutra hej!mysla.nieskalana, martusiawp lubią tę wiadomość
-
Anete
Ja bym mówiła, że mam gości i miejsca brak.
A tak w ogóle to chamstwo, cały rok brak kontaktu, tylko się na wakacje zwalają.