Kwietniowe maluszki 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
Karmelllka90 wrote:A czym się różnią NFZ ? Nie znam się kompletnie 😣
Ja ide za pakietem nfz ale dokupuje meningokoki, rotawirusa i pneumokoki 13 walentna. No i tezec blonica krztusiec bede walczyć o ta bezkomorkowa.. Bardzo boje sie po niej NOPa.. Julka zaliczyla Filip nie musi ale ja juz sie bardzo boje.Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 kwietnia 2019, 10:39
-
Kiwona wrote:Nie rodze! 😎
Ania, gratki! Piotruś to piękne imię! 😘😍
Ja mam trudny czas. Lapska bolą, że trudno coś zrobić, ale i tak się staram normalnie funkcjonować, bo przecież nie sposób nic nie robić cały dzień. Wczoraj podjęliśmy decyzję o uśpieniu GrazkiByło jakieś apogeum smierdzacych kup, do tego rzyganie. Cały dzień wietrzenia a ja do dzisiaj "czuję", że śmierdzi. Dzisiaj wieczorem pojedzie z K w swoją ostatnia podróż. Staram się o tym nie myśleć, ale to takie trudne... Nie mówię nic synowi, dowie się po fakcie. Serca nam pekna dzisiaj na pół.
;( ;( ;(Fasolka77
-
nick nieaktualnyTunia ehhhh współczuję
Karmelka to właśnie co Daffi napisała. Tylko ilością wkluc i na spotkaniu z pediatra oprocz badania małego mielismy długa pogadanke na tenta szczepien. Wszystko nam wytlumacxyla. I w tej pierwszej NFZ jest jakiś tam lepszy szczep niż w tej 6w 1. Mamy się zastanowić bo przychodnia ma wszystkie ale mamy już decyzję podjęta -
Usłyszałam dzisiaj coś takiego.
Jeśli wypiszesz się na własne życzenie ze szpitala 3 stopnia referencyjnosci, to szpitale o mniejszej referencyjnosci nie mogą przyjąć takiego pacjenta.
Powiedział to ordynator do pacjentki.
Wiecie coś na ten temat? -
nick nieaktualnyestrella wrote:Te skurcze to też jedna wielka ściema... W pon na IP w ciagu 20 minut ktg miałam 3 mocne na 100 i troche mniejszych a czulam tylko twardnienia i lekkie bóle okresowe. Położna i lekarka zadowolone że pewnie niedługo coś się rozkręci, a tu czwartek i cisza. Znając moje szczęście to pewnie będę jajka farbowac i wody odejdą 😉
-