Kwietniowe Mamusie 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Ja to mam chyba jakiegoś pecha do naciągaczy na kasę.. Najpierw ta lekarka na badaniu 3 trymestru, dzisiaj byłam na płatnym KTG. Wynik jak widać na zdjęciu, czyli skurczy właściwie brak, tętno też ok, trochę skakało bo mała się wierciła.
A na koniec słyszę od kobiety, że na KTG widać wysokie napięcie macicy i koniecznie muszę przychodzić do niej do końca ciąży 2x w tygodniu (jedno badanie 35zł)... Ja już sama zwątpiłam, ale patrzę na to KTG i mimo tego, że jestem laikiem to jakoś wydawało mi się w normie. Oczywiście skonsultowałam to później z inną położną i usłyszałam, że wszystko ok, reakcje skurczowe minimalne, tętno w normie z akceleracjami świadczącymi o dobrostanie płodu i brak jakichkolwiek przesłanek do twierdzenia, że macica jest napięta. Ale co mnie tamta zestresowała to mnie zestresowała...
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/32267a8630a3.jpg -
Ja po wizycie, leki odstawiamy i doktor stwierdził, że nawet jak się mały by teraz urodził to już sobie dobrze poradzi. Dał zwolnienie do 09-04, ale stwierdził, że chyba w gabinecie już się nie spotkamy. Wyjaśnił kiedy do szpitala w razie skurczy a jak wody odejdą to od razu. Szyjka zmiękczona już, ale bez rozwarcia, mówił że do terminu nie donoszę. Zobaczymy he he.
A tak w ogóle to od jakiegoś tygodnia w toalecie jestem jakieś 3 razy dziennie, nie jest to biegunka, ale w porównaniu do wcześniejszych zaparć to teraz zero problemów z wypróżnianiem. Mały już nie jest taki aktywny jak wcześniej, ruchy bolą jak cholera i pojawiły się delikatne bóle jak podczas miesiączki. Strasznie chce mi się pić i tak jak u Was zaczęłam się mocno pocić. Chyba już blisko, tak czuję.Wiadomość wyedytowana przez autora: 12 marca 2018, 17:55
darika lubi tę wiadomość
-
Ja już po wizytowaniu. Szyjka zamknięta, zwarta, wód płodowych dużo
Pobrano mi wymaz z pochwy. Synek waży 3600 !!! Pani doktor mierzyła go kilka razy bo sama nie wierzyła w to co widzi