Kwietniowe Szczęścia 2016 :)
-
WIADOMOŚĆ
-
Straciatella, z tym czopem to chy a różnie... Może być tydzień, mogą być 24 godziny.. A jesteś pewna, że to "to"?
Mała dziś szaleje w brzuchu i zestresowała mnie dwa razy, powodując w okolicy pępka dziwny dźwięk - jakby pstrykniecie czy "pyknięcie", nie wiem jak to określić. Było to jednak wyraźne (mąż też słyszał) i związane z jej ruchem. Nie chcę sobie niczego wkręcać i guglować, ale może miałyście coś takiego?[/url]
---
One of the happiest moments in life is when you find courage to let go of what you can't change.
Okruszek (*) 12 tc.
-
Sunday wrote:Dziewczyny a jak wyglada ten czop? Po czym poznac, ze odchodzi? Jestem zielona w tym temacie
Podobno wygląda jak białko jaja, może być podbarwiony krwią i jest go dużo. Jak wpiszesz "czop śluzowy" w googlach to możesz zobaczyćpodobno nie da się z niczym pomylić.
Sunday lubi tę wiadomość
-
Straciatellaa wrote:z pierworodną odchodził mi czop kilka h przed porodem i z 3cm rozwarciem - ale miałam już porządne skurcze. Fakt, że wczoraj nie posłuchałam mojego gin bo kazała mi jechać sprawdzić rozwarcie wieczorem, ale myślę, że skurcze bym miała gdyby się zaczynało. chociaż ponoć porody się od siebie różnią, ale nie przyjmuje póki co do wiadomości, że miałabym rodzić na dniach! abstrakcja!
Teraz trzymajmy kciuki za 28latkę! chociaż wiem, że będzie wszystko dobrze[/url]
---
One of the happiest moments in life is when you find courage to let go of what you can't change.
Okruszek (*) 12 tc.
-
nick nieaktualnyKajka wrote:Straciatella, z tym czopem to chy a różnie... Może być tydzień, mogą być 24 godziny.. A jesteś pewna, że to "to"?