Kwietniowe Szczęścia 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Marsylia Ciesze się, że u Wiki są postępy, to waleczna dziewczynka
Przeżywam każdy twój wpis, jak dziś napisałaś o tym, że mogłaś jej po raz pierwszy dotknąć, to aż łzy w oczach miałam, szkoda, że mąż musi poczekać na ten cudowny moment, ale jak się podleczy to i on będzie to przeżywał
Koniecznie daj nam znać co powiedział ordynator
eforts badanie trzeciego trymestru wykonuje się pomiędzy 28+1, a 33 tygodniem
karolyn ja jutro wizytuję, już się stresuję, bo będę konsultować wyniki z usg III trymestru, ciekawa jestem co mój lekarz na taki mały przyrost wagi Michasia?
tak wygląda nasz wykres wagi...
[url=https://naforum.zapodaj.net/403e26d38031.jpg.html
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/403e26d38031.jpg[/url]
Zmobilizowałyście mnie i wyprałąm dziś torbę i też zaczynam powoli pakowanie
edit.
Lis super lista, zapisałam sobie i przejrzę na spokojnieWiadomość wyedytowana przez autora: 29 stycznia 2017, 22:15
lis87 lubi tę wiadomość
-
Halo Halo
Szukamy Mamy ze Śląska, do projektu fotograficznego, który chcemy zrealizować (wraz z mężem prowadzimy małe studio fotografii pod Gliwicami).
Zdjęcia nasze można zobaczyć tutaj: https://www.facebook.com/bszczesnyphotography/
Do zgarnięcia za darmo sesja ciążowa - ale nietypowa - bo w zimowym plenerze.
Ważne by Mamusia miała widoczny brzuszek (i miło byłoby gdyby w sesji chciał uczestniczyć również Tata;) ). Termin - jak najszybciej - póki mamy jeszcze trochę śnieguEdit: "widoczny" nie znaczy ze goły, tylko by było juz widać, ze jest w ciąży :p
Jeśli jest tu jakaś przyszła Mama, która marzy o sesji ciążowej - to ma okazję zrealizować ją za darmo.
Ewentualne pytania/zgłoszenia proszę kierować na privWiadomość wyedytowana przez autora: 29 stycznia 2017, 22:42
Antonelka lubi tę wiadomość
-