KWWIETNIOWO-MAJOWE Mamusie 2014
-
WIADOMOŚĆ
-
mychowe daj znać po wizycie. jak ból jest niepokojący to zawsze można wziąć nospę i jak przejdzie to ok,czyli był to ból bo coś się rozciąga itd, a jak nie przechodzi to trzeba pokazać się lekarzowi, bo może się coś złego dziać.
Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze!
-
No wiec mam zapalenie pecherza moczowego i antybiotyk na 5 dni.. no i duuuuuzo plynow. Nie odroznilam tego bolu od bolu okresowego,bo sa identyczne. Za to dobrze, ze nie zignorowalam go. Dlatego tez nospa nie pomagala w zasadzie.
Musze przyznac, ze mi ulzylo. Mimo wszystko czekam te 2,5 tygodnia na spotkanie z moim Kropkiem:)Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 października 2013, 15:34
-
Cześć dziewczyny i przyszłe mamusie!! Nie udzielałam się wcześniej na forum i postanowiłam to zmienić Ja jestem w 9 tyg ciąży i do lekarza(położnej) idę dopiero 7 października. To straszne że muszę tyle czekać ale przebywam w Holandii i tu podchodzą do ciąży jakby to było przeziębienie.. Natomiast pierwsze USG mam 11 października. Już nie mogę się doczekać bo brzusio już trochę rośnie a ja nie wiem co się tam w środku dzieje. Jestem jednak dobrej myśli. Aaa termin mi lekarz wyznaczył na 8 maja:)
mychowe, magdalena lubią tę wiadomość
https://www.suwaczki.com/tickers/relg3e5ecg4oqqc3.png -
Dziekuje dziewczyny.
LoLka witamy na forum i gratulacje.Ja mieszkam w UK i tutaj tez tak na ciaze patrza. Pierwsze usg bede miala w 12 tygodniu, wczoraj mialam wizyte u poloznej, a termin mi wyznaczyla na 7 maja. I moj suwaksie spoznia o jeden dzien.
Mysle, ze to w Polsce podchodza do ciazy inaczej niz w pozostalych krajach Europy. A nie odwrotnie;) -
Może to i dobrze, chociaż wolałabym być na bieżąco i wiedzieć wszystko co się ze mną dzieje. Na szczęście czuje się rewelacyjnie -nie zapeszając- nie mam mdłości ani wymiotów jem wszystko i co chwile jestem głodna, pocieszam się bo jestem baaardzo chuda więc to lepiej dla mnie.https://www.suwaczki.com/tickers/relg3e5ecg4oqqc3.png
-