X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lipiec 2016
Odpowiedz

Lipiec 2016

Oceń ten wątek:
  • MartaT Ekspertka

Wysłany: 3 stycznia 2016, 18:28

Cytuj  /     /  Zgłoś
    kot_bury wrote:
    Od Waszych przepisów zachciało mi się ciasta, a nie powinnam :)

Od tygodnia mam okropnego lenia i najchętniej tylko bym spała, ale w końcu wczoraj wzięłam się do roboty, bo od świąt stoję z zamówieniami (na co dzień jestem programistką, ale dorabiam rękodziełem). Dwiema rzeczami muszę się Wam pochwalić - takie małe albumiki ciążowe :)
    http://i127.photobucket.com/albums/p158/elrosa/1.jpg
    http://i127.photobucket.com/albums/p158/elrosa/2_1.jpg

Oczywiście szewc bez butów chodzi, energii wystarczyło mi tylko na te dwa, ale sobie też w końcu kiedyś zrobię :)

Przepiękneeee są te albumy :)

aleksja lubi tę wiadomość

f2w3rjjgj9qnws1n.png
  • nowatorka Autorytet

Wysłany: 3 stycznia 2016, 18:58

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kot sliczne albumy !

A ja wychodze do restauracji na rybkebo calydzien w domu siedze ispie i ogladam filmy i juz musze normalnie wyjsc bo korzenie zapuszcze

aleksja lubi tę wiadomość

iv09mg7y3g8rfy1m.png
  • kama005 Autorytet

Wysłany: 3 stycznia 2016, 19:33

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Laski ale zimno'!! Prawie zamarzlam na dworzu!

Przepisy sobie spisze zaraz ;)

Dzisiaj byłam na xakupavh i dupa nic nie kupiłam. Spodnie ciążowe mi się nie podobają, butów na wesele kolezanki nie znalazłam a wesele 9stycznia i tylko szlag mnie trafił przez te tłumy!!!!!

My na szkołę rodzenia idziemy ;) nawiew znajomi sa bardzo zadowoleni i to co się nasluchali l znieczuleniu sprawiło że już go nie chcą bo to o kant d potłuc jest

Wiktoria 11.07 12:12 3225g 55cm SN

1usapiqvhk164civ.png
  • nick nieaktualny

Wysłany: 3 stycznia 2016, 19:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    W środku też są kolorowe, z miejscem na zdjęcia, płytę z USG, wpisaniem propozycji imion itd. :)