Lipiec 2016
-
WIADOMOŚĆ
-
kot_bury wrote:Od Waszych przepisów zachciało mi się ciasta, a nie powinnam
Od tygodnia mam okropnego lenia i najchętniej tylko bym spała, ale w końcu wczoraj wzięłam się do roboty, bo od świąt stoję z zamówieniami (na co dzień jestem programistką, ale dorabiam rękodziełem). Dwiema rzeczami muszę się Wam pochwalić - takie małe albumiki ciążowe
http://i127.photobucket.com/albums/p158/elrosa/1.jpg
http://i127.photobucket.com/albums/p158/elrosa/2_1.jpg
Oczywiście szewc bez butów chodzi, energii wystarczyło mi tylko na te dwa, ale sobie też w końcu kiedyś zrobię
Przepiękneeee są te albumyaleksja lubi tę wiadomość
-
Laski ale zimno'!! Prawie zamarzlam na dworzu!
Przepisy sobie spisze zaraz
Dzisiaj byłam na xakupavh i dupa nic nie kupiłam. Spodnie ciążowe mi się nie podobają, butów na wesele kolezanki nie znalazłam a wesele 9stycznia i tylko szlag mnie trafił przez te tłumy!!!!!
My na szkołę rodzenia idziemynawiew znajomi sa bardzo zadowoleni i to co się nasluchali l znieczuleniu sprawiło że już go nie chcą bo to o kant d potłuc jest
-
nick nieaktualnyW środku też są kolorowe, z miejscem na zdjęcia, płytę z USG, wpisaniem propozycji imion itd.
Takie głupie pytanie mam - to niemożliwe, żebym mogła już poczuć jakieś ruchy, prawda? Wczoraj pierwszy raz zaczęło mi się zdawać, że coś czuję, myślałam, że mi się zdaje, ale dziś od rana mam to samo - trochę jakby motyl trzepotał od środka. Ale im więcej o tym myślę, tym bardziej sama siebie przekonuję, że to przecież na razie niemożliwetylko co to może być? Wydaje mi się, że raczej nie jelita, bo za nisko w podbrzuszu, skurcze chyba też nie, bo (poza jedną, może półminutową serią) nieregularnie. Będę się zastanawiać teraz
-