Lipiec 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
Dziewczyny, dziękuję za wyrazy współczucia jestem w szpitalu, choć lekarz powiedział że sama sobie świetnie ze wszystkim poradziłem... Nie było z czym...
Życzę żeby Wasze ciąże toczyły się pomyślnie i zdrowo. A rozwiązanie przebiegło bez większych problemów. Ściskam Was serdecznie30.11.2016 Nienarodzone dzieci nie odchodzą...one tylko zmieniają datę swojego przyjścia
na świat -
HEj dziewczyny ja też po wizycie, mój dzidziuś ma 2,03 cm
wszystko oki
dziewczyny mam nadzieję że się nie obrazicie ale muszę trochę mniej zaglądać na forum, narazie przerwa.. przed wizytą po tych wszystkich wiadomosciach nie mogłam się odnaleźć, serce mi pękało za każdym razem jak czytałam posty o stratach.. nie daję sobie z tym rady bo za bardzo to wszystko przeżywam.. życzę wszystkim rosnących Maluszków a Tobie BULKASIA podwójnie słońce - szczęscie Ci dopisało podwójnie !!!
))) :*
bulkaasia, Zoja, Selja, Asik_kk, gabi544, Aguuuś lubią tę wiadomość
-
bulkaasia wrote:Ja jestem taka zaskoczona, że do mnie to nie dociera. Mam przyjść za 2 tyg by sprawdzić bo na 100% są to Bliźnięta kosmówkowe.
Bulkaasia jak na tą wspaniałą wiadomość zareagowali pozostali członkowie rodziny? dzieci już wiedzą?
Natalia27.03.2016
-
Leoparde wrote:Oj, ja też nie lubię kiedy mąż wraca później z pracy. W domu jakoś tak pusto i smutno się robi. Wtedy sobie uświadamiam jak bardzo jest nam tu potrzebny, chociażby do wspólnego pomilczenia przed tv.
Ja mam to samo, jak mój mąż ostatnio był w delegacji to nie mogłam sobie miejsca znaleźć. A noc to już w ogóle bezsenna, nie umiem sama spaćLeoparde, gabi544 lubią tę wiadomość
-
She86 wrote:Bulkaasia jak na tą wspaniałą wiadomość zareagowali pozostali członkowie rodziny? dzieci już wiedzą
?
Wiki do tej pory nie wierzy i mówi : Mami czy to żart?Leoparde, She86, Aguuuś lubią tę wiadomość
-
Wy tez macie skleroze? Caly dzien myslalam co mialam kupic ale nie moglam sobie przypomiec i teraz nagle sobie przypomialam. Magnez! Jutro z rana musze do apteki