LIPIEC 2018
-
WIADOMOŚĆ
-
PixiDixi wrote:Dziewczyny jak radzicie sobie z zaparciami?, mi juz nawet patent Agi nie pimaga czyli kefir na noc
, codziennie na drugie sniadanko jem platki z owsa,zyta,gdzie teoretycznie duzo blonnika podjadam jablka i chyba niedlugo wysle najstarsza corke po czopki glicerynowe do apteki....
Ja codziennie rano piję błonnik (coś a'la ten: https://zdrowie.brat.pl/blonnik-pokarmowy-pokarm-witalny-8211-babka-plesznik-babka-jajowata-bratpl-p-3486.html?gclid=CjwKCAiA1uHSBRBUEiwAkBCtzdhDL_0J0xuGfRzxzLW7EnYRA1NNpGmPV8dWb5OQcr_ONAWPFsMHxRoCUKYQAvD_BwE - zgodnie z "instrukcją". Ważne jest, by wówczas pić też conajmniej 1,5l wody - ja też zawsze wyciskam sobie do tej "mikstury" pół cytryny.
Aneczka, gratuluję dziewczynki!
Dziewczyny, ja jestem totalnie zielona w wózkach, ale z Waszej dyskusji wypisałam sobie, co polecacie:
1) Greentom
2) Mountain Baggy
3) Phil&Teds
4)Dorjan
5) Tako
CHyba tym wózkom przyjrzę się jako pierwszymWiadomość wyedytowana przez autora: 12 stycznia 2018, 16:32
kashanti lubi tę wiadomość
-
Ove wrote:też miałam ten problem i chyba znalazłam rozwiązanie
Ja codziennie rano piję błonnik (coś a'la ten: https://zdrowie.brat.pl/blonnik-pokarmowy-pokarm-witalny-8211-babka-plesznik-babka-jajowata-bratpl-p-3486.html?gclid=CjwKCAiA1uHSBRBUEiwAkBCtzdhDL_0J0xuGfRzxzLW7EnYRA1NNpGmPV8dWb5OQcr_ONAWPFsMHxRoCUKYQAvD_BwE) - zgodnie z "instrukcją". Ważne jest, by wówczas pić też conajmniej 1,5l wody - ja też zawsze wyciskam sobie do tej "mikstury" pół cytryny.
Dziewczyny, ja jestem totalnie zielona w wózkach, ale z Waszej dyskusji wypisałam sobie, co polecacie:
1) Greentom
2) Mountain Baggy
3) Phil&Teds
4)Dorjan
5) Tako
CHyba tym wózkom przyjrzę się jako pierwszymPixiDixi, Ove lubią tę wiadomość
-
Ove wrote:też miałam ten problem i chyba znalazłam rozwiązanie