X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Lipiec 2024
Odpowiedz

Lipiec 2024

Oceń ten wątek:
  • Edithka Autorytet
    Postów: 1684 3048

    Wysłany: 28 czerwca, 22:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja byłam dziś u lekarza i wiem, że nic nie wiem. Lekarz niby mówi, że będę mieć drugą cesarkę, żebym tylko wytrwała do 38 tygodnia. Z dzieckiem wszystko dobrze, wody w normie, łożysko wydolne. Młody waży już 3400g.
    I zapytałam czy dostanę już skierowanie do szpitala, żebym mogła pójść umówić CC, albo żebyśmy razem ustalili już termin, wtedy kiedy będzie miał dyżur. A on się wykręcał, kazał mi przyjść znów za tydzień na wizytę. 👀
    Choć jak zapytałam tydzień temu o poród siłami natury, to stwierdził że nie, będę mieć cesarkę.

    Chyba jednak nie jestem z tego lekarza zadowolona i tęsknię za swoim poprzednim. 😢
    No ale już trudno, już jakoś wytrwam do końca ciąży.
    No i za tydzień mam pierwsze ktg u położnej.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 czerwca, 22:18

    Zosis, Ania1985, Kocur lubią tę wiadomość

    👱34
    🧔32
    👶08.2020
    👶07.2024



    ⏸️11.11.2023 ❤️ w 9cs
    14.11.2023 beta hcg 1460
    16.11.2023 beta hcg 3335
    28.11 7mm szczęścia, serduszko na USG. 😍
    16.01. prenatalne, dziecko rozwija się prawidłowo. ❤️
    13.02. 240g. zdrowego chłopca.
    05.03. 382g.
    26.03. połówkowe 640g. misia ❤️
    16.04. Przekroczony kilogram! 1070g.
    14.05. trzecie prenatalne, 1715g.😍
    31.05. waga 2260g. 😍
    28.06. 3400g. ❤️
    12.07. 4000g. 😳
    15.07. już jesteśmy razem 😍
    3970 g. 56 cm ❤️

    age.png
  • Lady_Dior Autorytet
    Postów: 5290 4629

    Wysłany: 28 czerwca, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edithka a masz wskazanie do cc? Duży już Twój dzidziuś 😊 Tak czy siak już dużo Ci nie zostało - będzie dobrze 😌