Partner Akcji

AKCJA "SUPLEMENTY Z SENSEM"

Suplementacja w ciąży a wytyczne ekspertów. Poznaj kluczowe składniki dla mamy i dziecka 👇
SPRAWDŹ
Partner Akcji

DHA z alg czy ryb? Sprawdzamy, dlaczego DHA z alg zyskuje na popularności wśród przyszłych mam.
SPRAWDŹ
Partner Akcji

Przytłoczona zbyt wieloma zaleceniami?
Poznaj 7 składników rekomendowanych przez ginekologów w jednej formule👌
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne 🍼🌺 Lipiec 2026 🌺🍼
Odpowiedz

🍼🌺 Lipiec 2026 🌺🍼

Oceń ten wątek:
  • Kofii Autorytet

Wysłany: Dzisiaj, 07:55

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Missi wrote:
    Ja co do pieluszek to tylko jednorazowe. Nie mam co prawda doświadczenia ale nie wyobrażam sobie inaczej 😀 ale pewnie postawimy na najbardziej naturalne, jeśli będą się sprawdzały oczywiście.

Dziś po ponad 2 tygodniach wymieniliśmy baterię w naszej wadze domowej 🫡
    Od początku ciąży jestem 7kg na plusie.
    Chyba całkiem ok?
    Ja się też właśnie zważyłam i mam +5kg 😄

Missi lubi tę wiadomość

🙋🏻‍♀️29🙋🏻33

2023 💙👶🏻

23.11 ⏸️ 💖
    24.11 beta 2148
    26.11 beta 5693
    preg.png
  • Agaa049 Autorytet

Wysłany: Dzisiaj, 08:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, czy miałyście te bóle więzadeł po bokach brzucha? Jaki to ból?
    Byłam wczoraj u fizjo, wszystko mi tam rozciągała, a dzisiaj po prawej stronie czuję taki kłujący ból. Jak leżę to jest okej, ale jak chodzę to tak trochę zgięta bo mnie boli, czy przy wstawaniu już też boli.

• Dwa poronienia: 2023 r. 2024 r.
    • Problemy immunologiczne: KIR AA, allo MlR 0%
    • Ponowne starania 01.2025 r.
    • 06.2025 r. Histeroskopia -> stan zapalny: antybiotyk metronidazol i tarivid
    • Leki: Encorton, accofil

Czekamy na lipcowego synka 🤭❤️
  • WiolaP Autorytet

Wysłany: Dzisiaj, 08:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Missi wrote:
    .
    Dziś po ponad 2 tygodniach wymieniliśmy baterię w naszej wadze domowej 🫡
    Od początku ciąży jestem 7kg na plusie.