🍼🌺 Lipiec 2026 🌺🍼
-
WIADOMOŚĆ
-
Ja się też właśnie zważyłam i mam +5kg 😄Missi wrote:Ja co do pieluszek to tylko jednorazowe. Nie mam co prawda doświadczenia ale nie wyobrażam sobie inaczej 😀 ale pewnie postawimy na najbardziej naturalne, jeśli będą się sprawdzały oczywiście.
Dziś po ponad 2 tygodniach wymieniliśmy baterię w naszej wadze domowej 🫡
Od początku ciąży jestem 7kg na plusie.
Chyba całkiem ok?
Missi lubi tę wiadomość
-
Dziewczyny, czy miałyście te bóle więzadeł po bokach brzucha? Jaki to ból?
Byłam wczoraj u fizjo, wszystko mi tam rozciągała, a dzisiaj po prawej stronie czuję taki kłujący ból. Jak leżę to jest okej, ale jak chodzę to tak trochę zgięta bo mnie boli, czy przy wstawaniu już też boli.• Dwa poronienia: 2023 r. 2024 r.
• Problemy immunologiczne: KIR AA, allo MlR 0%
• Ponowne starania 01.2025 r.
• 06.2025 r. Histeroskopia -> stan zapalny: antybiotyk metronidazol i tarivid
• Leki: Encorton, accofil
Czekamy na lipcowego synka 🤭❤️ -
Uważam ze twoj przyrost jest ok,jak juz kiedys pisałam przyrost wagi dla każdej z nas bedzie indywidualny bo to zalezy od wielu czynników min. od wagi startowej.Ja jestem w tej chwili +5 kg wg mojej diabetolog najzdrowiej dla mnie bylo by gdybym zamknęła sie w zakresie 10-12 kg wtedy będzie to typowo przyrost ciążowy a nie tluszcz😉Jesli bardzo Cie to nurtuje moze warto wybrać sie na wizytę do dietetyka czesto taka konsultacja odbywa sie za darmo albo symboliczne 50zl.Wtedy oni fajnie wszystko sprawdzają od wagi po to czy narządy sa otłuszczone,czy pijesz odpowiednią ilość wody i ładnie Ci oszacuja przyrost wagi dla Ciebie☺️Missi wrote:.
Dziś po ponad 2 tygodniach wymieniliśmy baterię w naszej wadze domowej 🫡
Od początku ciąży jestem 7kg na plusie.
Chyba całkiem ok? -