X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Listopad 2019
Odpowiedz

Listopad 2019

Oceń ten wątek:
  • male_m Autorytet

Wysłany: 30 kwietnia 2019, 22:24

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domcias wrote:
    Ale super! Dzis właśnie zastanawiałam sie nad wyprawka i w najbliższych dniach chcialam zacząć sporządzać listę. Twoja bardzo mi to ułatwi, bo jestem kompletnie zielona w tym temacie ;)

Bardzo proszę, w razie pytań służę pomocą.
    Wyprawka nie obejmuje tylko rzeczy do szpitala bo u mnie nic nie trzeba ze sobą mieć (no poza ubraniami i kosmetykami dla siebie). Także nie mam tutaj żadnych wskazówek.

noPip1.png

Synek, marzec 2017
  • sisi Autorytet

Wysłany: 30 kwietnia 2019, 22:52

Cytuj  /     /  Zgłoś
    natki89 wrote:
    Dziewczyny co myślicie o tych piwkach free 0,0% alkoholu? Myślicie że są faktycznie bez? :P maz kupił mi w Lidlu Lecha free z granatem i nie ukrywam że bym chętnie wypiła :D
    Spokojnie bym się napiła, nawet dwóch 😉

20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
    19/02/2021 Anielka 2860
  • sisi Autorytet

Wysłany: 30 kwietnia 2019, 22:59

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iza34 wrote:
    Zjem sniadanie-jest ok, zjem obiad-ok, zjem podwieczorek i niewazne co zjem i muli i tak do rana.
    Mnie najbardziej męczy po śniadaniu, po południu jest już w miarę ok.

20/07/2017 Helenka 3620 i 58cm
    19/11/2019 Majeczka 3560 i 55cm
    19/02/2021 Anielka 2860
  • nick nieaktualny

Wysłany: 1 maja 2019, 07:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co do wyprawki do szpitala, to przewaznie na stronie szpitala jest napisane,co wymagają do porodu. A jak nie ma,to można zadzwonić i sie dopytać.