Listopad 2019
-
WIADOMOŚĆ
-
coma wrote:Co się robi w polu w środku zimy?
Ja teraz jestem trochę córką rolnika, bo mój tata 2 lata temu odziedziczył farmę i założył gospodarstwo ekologiczne z kurami takimi od jajek, a na polach sieje im jakieś ich żarcieI trochę się jaram bo ma ciągnik
Przeczytałam, że Twój tata sieje gacie i stwierdziłam, że to jest dopiero przyszłość. Eko gacie z farmy. W ogóle mnie to nie zdziwiło💙 -
Ale mnie uszczęśliwyłyscie tą czekoladą. Ja dopiero teraz od początku ciąży mam ochotę na słodkie. I teraz nadrabiam. To już się nie boję kupić betonów musli z czekolada! Pełnia szczęścia. Jeszcze nie mam wszystkiego w torbie Ale powoli zmierzam do końca. W przyszłym tygodniu powinnam mieć wszystko. I zaczniemy składać łozeczko.
-
nick nieaktualnycoma wrote:Co się robi w polu w środku zimy?
Ja teraz jestem trochę córką rolnika, bo mój tata 2 lata temu odziedziczył farmę i założył gospodarstwo ekologiczne z kurami takimi od jajek, a na polach sieje im jakieś ich żarcieI trochę się jaram bo ma ciągnik
My mamy sad jabloniowy i w zime robi sie ciecie zimowe drzew. A my kobietki grabimy- zgarniamy spod drzew to co chlopy natna. -
Moni** wrote:Ale mnie uszczęśliwyłyscie tą czekoladą. Ja dopiero teraz od początku ciąży mam ochotę na słodkie. I teraz nadrabiam. To już się nie boję kupić betonów musli z czekolada! Pełnia szczęścia. Jeszcze nie mam wszystkiego w torbie Ale powoli zmierzam do końca. W przyszłym tygodniu powinnam mieć wszystko. I zaczniemy składać łozeczko.
Dobrze ze dziewczyny mówią o tych batonach że mozna wziąć, bo ja np bym sie chyba ze wstydu spaliła w szpitalu wywalajac z torby kupę batonow
-
nick nieaktualny
-